וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אם עכו לא תתחזק נאבק נגד הירידה"

הדס גרינברג

23.8.2011 / 12:56

נתק שורר בין מאמן הקבוצה לציון ויצמן, בעקבות העובדה שממאדו צ'יאם לא הגיע להבנות כספיות. פידליס עשוי לעזוב

מתיחות קשה שוררת בימים אלו בין אלי כהן לציון ויצמן, בשל העובדה שיו"ר הפועל עכו לא הגיע להבנות כספיות עם ממאדו צ'יאם. החלוץ שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים הותיר רושם טוב על המאמן שרוצה להתחזק בחלק הקדמי, ומקורבים לכהן אמרו היום: "לדעתו של אלי ציון לא התאמץ להחתים את צ'יאם, והוא כועס מאוד".

בשל המחלוקת ויצמן וכהן לא מדברים בימים האחרונים, ויש לציין שלא מדובר במחלוקת ראשונה בין השניים. כזכור, בעונה שעברה נרשמו מספר תקריות ביניהם כשהחמורה שבהן הידרדרה לויכוח קולני שכמעט והוביל להתפטרותו של כהן. גם בפגרה האחרונה ויצמן לא מיהר למנות את כהן למאמן הקבוצה ובחן אופציות נוספות לפני שהחתימו למרות העונה המצוינת של הקבוצה אשתקד.

"עכו חייבת להחזק בחלק הקדמי לפחות בקשר וחלוץ", אמר כהן לוואלה! ספורט בתגובה. "אם היא לא תתחזק נאבק נגד ירידת ליגה". תגובת ציון ויצמן תבוא כשתתקבל.

בתוך כך, עשוי דימקאו פידליס לעזוב את הקבוצה. סוכניו של הבלם מנהלים בימים האחרונים משא ומתן עם פרטיזן בלגרד, ולאור סעיף השחרור הנמוך שלו, העומד על 180 אלף דולר, נראה שהוא בדרכו החוצה, מה שיעמיק את הצרות של הקבוצה במרכז ההגנה בעקבות עזיבתו של איציק כהן למכבי חיפה. במצב שכזה ניסו קפילוטו וגבע ברקאי יהיו הבלמים המרכזיים ובקבוצה ישקלו לצרף בלם נוסף.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully