וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אכזבה מערן לוי, שירזי יבקש רכש נוסף

בעקבות פתיחת העונה החלשה בחיפה, ייפגש המאמן עם כץ ויבקש רכש נוסף. הקשר עשוי לאבד את מקומו בהרכב

יום לאחר ההפסד השני ברציפות בליגה, בהפועל חיפה שוברים את הראש כיצד לצאת מפתיחת הליגה החלשה של הקבוצה. למרות שבמשחק אתמול (ראשון) חסרה הקבוצה כשלושה שחקנים מרכזיים, בהפועל חיפה מודים כי הקבוצה למעשה נכשלה ברכש העונה וכי השחקנים שהגיעו למועדון כנראה לא מספיק טובים.

מחר (שלישי) אמורים הבעלים יואב כץ והמאמן ניצן שירזי לקיים שיחה בה שירזי יבקש לחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים, אך הבעיה כרגע היא העובדה שתקציב הקבוצה כבר נקבע ולא נראה כי כץ ישבור את מסגרתו. במצב שכזה אם חיפה תרצה לרכוש שחקנים נוספים היא תאלץ לוותר ככל הנראה על חלק מהם כשהמאמצים יהיו שוב בלמצוא קבוצה שתהיה מכונה לקלוט את דרשלר קאלה הנוגס בכ-600 אלף שקל מתקציב הקבוצה.

בנוסף, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהיכולת של ערן לוי, אותו דווקא לחץ כץ להחזיר למועדון ונראה כי אם לא ישתנה משהו בגישה של הקשר, הוא ככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב למשחק הבא כנגד בני יהודה, לאחר פגרת הנבחרת. בצוות האימון היו מרוצים מיכולת הקבוצה במחצית השנייה (בה לא שותף לוי) ונראה כי נקודת האור היחידה במועדון היא הרכש החדש איימוס קולי, שככל הנראה יתפוס את מקומו של לוי במשחק הבא.

יתרה מכך, בקיץ שעבר לוי לא הוחתם בקבוצה בגלל ששירזי לא אהב את העובדה שהקשר הרגיש כבעל הבית של חיפה, על המגרש ומחוצה לו, ורצה לגרום לשחקנים אחרים לקחת אחריות גדולה יותר. כעת הבעיה חזרה על עצמה ואף השחקנים הוותיקים יותר של הקבוצה מרגישים את השינוי לרעה: "בעונה שעברה היו לנו כמה מנהיגים ומבחינה מקצועית וחברתית הקבוצה הרבה יותר פרחה", אמר היום אחד השחקנים, "העובדה שערן חזר וכולם דיברו כאילו זו הקבוצה שלו גרמה להרבה שחקנים לקחת צעד אחורה וגם במגרש שחקנים באים הרבה פחות לידי ביטוי".


ליגת העל בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully