וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

המלאבסים רשמו ניצחון בכורה העונה. פרדה כבש ראשון (32), ממן השווה (58), מרעי כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-88

מכבי פתח תקוה השיגה הערב (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת העל, אחרי שגברה 1:2 על הפועל חיפה במשחק ביתי באצטדיון רמת גן במסגרת המחזור השני.

אחרי התבוסה מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, מרקו בלבול ושחקניו יכלו לנשום לרווחה אחרי דרמה לא קטנה, כשויקטור מרעי כבש את שער הניצחון לזכות המלאבסים שתי דקות לסיום. עבור הפועל חיפה זה היה ההפסד השני ברציפות והיא נותרה ללא נקודות.

שחקני מכבי פתח תקוה, דני פרדה, ויקטור מרעי. ברני ארדוב
גיבורי המשחק. ויקטור מרעי ודני פרדה/ברני ארדוב

כנראה שהאסיפה הקשה שערך נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון ערב המשחק העירה את שחקני הקבוצה. ובכל זאת, עד לדקה ה-88 זה נראה כמו תיקו מאכזב עבור שתי הקבוצות. מצד שני, ניצן שירזי והפועל חיפה שרשמו הפסד שני היו ככל הנראה חותמים על הנקודה הזאת.

מכבי פתח תקוה פתחה טוב וסיכנה כמה פעמים את השער של רן קדוש, שהיה לא רע עד שנכנע לדני פרדה בדקה ה-32 וראה על לוח התוצאות 0:1 למכבי פתח תקוה. ניצן שירזי ביצע שני חילופים כבר בתחילת המחצית השניה, ובדקה ה-58 שמח לראות את חנן ממן משווה ל-1:1. השליש האחרון של המשחק היה רדום יחסית, אלא שבסופו של דבר היה זה ויקטור מרעי שהגיע למצב מבטיח של אחד על אחד מול קדוש וגילה ווינריות גדולה כשהכניע אותו וכבש שער ניצחון יקר. שער שככל הנראה יתן למאמנו מרקו בלבול קרדיט להמשיך בתפקידו אחרי לא מעט תאקלים עם הצוות הניהולי של המועדון.

מהלך המשחק

דקה 9 - קרן למכבי פתח תקוה. ציון צמח הגביה כדור מסובב, תומר אלבז התרומם מעל כולם ונגח חזק, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה השמאלית של קדוש.

דקה 19 - טל בן חיים פרץ מצד שמאל אל תוך הרחבה ומסר כדור רוחב לציון צמח, שמקצה הרחבה בעט כדור חזק שעשה דרכו למסגרת, אך נבלם על ידי אחד משחקני הפועל חיפה.

דקה 23 - נסטיה צ'ה מסר כדור גדול לטל בן חיים, שמצא את עצמו לבדו מול קדוש אך בעט כדור מסובב לעמוד והחוצה, החמצה גדולה.

דקה 32 - שער! טל בן חיים התנהל עם הכדור על קו ה-16, ושלח מסירת רוחב רוחב לדני פרדה שמקצה הרחבה הכניע את קדוש. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 58 - שער! שי רביבו הרים כדור קרן למרכז הרחבה, חנן ממן התרומם מעל כולם ונגח פנימה. 1:1 באצטדיון רמת גן.

דקה 88 - שער! ויקטור מרעי קיבל מסירה ברחבה, הגיע למצב של אחד על אחד מול רן קדוש ולא פספס את המסגרת. 1:2 למכבי פתח תקוה.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, נסטיה צ'ה (ג'סטיס וומפור, 71), דני פרדה, ציון צמח (עומר גולן, 61), טל בן חיים (אסי משיח, 90), ויקטור מרעי.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, רן אבוקרט, גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, יוסי דורה, חנן ממן, שי רביבו, הישאם כיוואן (מועיין חלאיילה, 46), ערן לוי (איימוס קולי, 46), משה ביטון (סטפן דנקוביץ', 76).

צפו בתקצירי המחזור השני בליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully