וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "עומר גולן הציל את בלבול"

29.8.2011 / 13:06

במכבי פ"ת מגיבים על השיחה בין המאמן לגולן, שהביאה לספסולו. במועדון אישרו את הסיכום העקרוני עם ביזרה

"עומר גולן הוכיח שטובת המועדון מעל הכל. שחקנים אחרים היו רבים עם המאמן וגורמים להרס בתוך הקבוצה, אבל עומר הבין שאם יהיה שקט, הקבוצה תחזור למסלול. בדיעבד, אפשר לומר שהוא הציל את בלבול". כך אמרו הבוקר שחקנים במכבי פתח תקוה בעקבות הפרסום אמש על השיחה שנערכה בין עומר גולן למרקו בלבול לפני המשחק מול הפועל חיפה (2:1), בה הודיע החלוץ למאמן כי מבחינתו "טובת המועדון היא מעל הכל" ולכן הוא מוכן לשבת על הספסל.

בלבול עצמו יכול להיות מרוצה מאוד מהניצחון, ויש לו גם סיבה טובה לכך: גורמים במועדון טוענים כי ביממה האחרונה, לפני המשחק מול הפועל חיפה, גישש הנשיא עמוס לוזון אצל מאמן הפועל עכו אלי כהן, אבל האחרון החליט להישאר בסופו של דבר במועדון והנושא ירד מהפרק מהר מאוד. "אני לא מתייחס למה שאומרים או כותבים עליי", אמר בלבול. "מה שהיה חשוב הוא לעצור את מה שקרה בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב". כובש שער הניצחון, ויקטור מרעי, אמש אמש: "מבחינתי הליגה התחילה היום. יכול להיות שהעובדה שעמוס לוזון נזף בנו עזרה לשחקנים. אני מקווה שלא נאכזב אותו".

במועדון אישרו הבוקר את הידיעה לפיה הבלם ג'ו ביזרה סיכם ואמור לנחות עד יום רביעי כדי לעבור בדיקות רפואיות. "יש עדיין פרטים קטנים שצריך לציין בהסכם, אבל 80 אחוז שיגיע", אמרו. מתברר כי מי שמתווך בין ההנהלה לביזרה, שכזכור לאחרונה הודיע כי למרות מגעים עימו הוא מסרב לחזור בשל פערים כספיים, הוא מורד מגמאדוב. הבלם מיודד עם ביזרה ושיכנע אותו להגיע לישראל.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully