וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סיכויי דג'וקוביץ' מעולם לא היו גבוהים יותר

סוכנויות ההימורים לא לוקחות סיכון, כשנדאל הפצוע ופדרר המזדקן נדחקים לצד. בנשים, קונצנזוס סביב סרינה וויליאמס

אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס תצא לדרך היום ב-18:00 שעון ישראל (שידור ישיר ביורוספורט). אחרי שני שלישים די מטורפים בעונת 2011, וסופת הוריקן לא פחות מטורפת בניו יורק, נראה כי הפרשנים והמהמרים לא מתכוונים לקחת סיכונים בשבועיים הקרובים.

בניגוד לטורניר ווימבלדון למשל, נראה שכל פרשני הטניס מיישרים הפעם קו בנוגע לסיכוייו של הטניסאי מספר 1 בעולם לזכות בתואר גרנד סלאם שלישי העונה ורביעי בקריירה. למרות שסבל בתקופה האחרונה מפציעה בכתף, דג'וקוביץ' זוכה אצל סוכנות ההימורים "וויליאם היל" ליחס של 1 ל-2.25 לזכייה בטורניר. האלוף מהשנה שעברה, רפאל נדאל, מדורג שני עם סיכויים של 1 ל-5. מבחינת הפרשנים, נדאל ניצח את דג'וקוביץ' בגמר של העונה שעברה רק בגלל חבטות ההגשה שלו. בעונה הנוכחית נדאל מגיש פחות טוב, והדעה הרווחת היא שזכייה שלו בתואר נוסף תהיה מפתיעה יחסית. סיכוייו של רוג'ר פדרר מבחינת המהמרים הם 1 ל-6 עבור זכייה שישית בקריירה באליפות ארצות הברית. לזכותו של השוויצרי יאמר כי בניגוד לשני מתחריו הגדולים, הוא דווקא מגיע לטורניר בריא יחסית ובכושר טוב. זה גם יהיה טורניר הגרנד סלאם הראשון שלו אחרי גיל 30 ואם לא יזכה בו, זו תהיה השנה הראשונה מאז 2002 שבה פדרר לא זוכה אפילו בגרנד סלאם אחד.

אנדי מארי (4 בטורניר) הגיע אמנם לשני גמרי בטורנירי גרנד סלאם על משטחים קשים, אחד מהם בניו יורק. עם זאת, קשה למצוא אנשי מקצוע שבונים עליו בטורניר הנוכחי, לאור כמה הפסדים מביכים שלו בעונה הנוכחית. מי שנחשב כבעל סיכויים גדולים לפתיע פעם נוספת הוא ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, שנראה מצוין בעונת הדשא.


בטורניר הנשים, סרינה וויליאמס היא הפייבוריטית העיקרית לזכייה בעקבות היעדרותה של קים קלייסטרס. היא נראתה מצוין הקיץ כשזכתה בטורנירי סטנפורד וטורונטו. היא אמנם פרשה מסינסינטי בטענה לפציעה בכף הרגל, אבל נראתה בכושר כשצולמה רוקדת בחתונתה המתוקשרת של קים קרדשיאן. סרינה זוכה ליחס של 1 ל-2.37 ב"וויליאם היל", כשהבאה בתור היא מריה שראפובה עם סיכוי של 1 ל-6.50. שראפובה מחפשת תואר גרנד סלאם ראשון מאז הזכייה באליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2008, אבל העובדה שהיא הפסידה לפטרה קביטובה בגמר ווימבלדון פוגעת באופי שלה מבחינת הפרשנים. קביטובה עצמה היא השלישית בסדר לפי סוכנויות ההימורים עם סיכוי של 1 ל-9, אבל נראה שנכון לעכשיו המומנטום שלה מווימבלדון נעצר. ויקטוריה אזרנקה ונה לי נחשבות לשתי טניסאיות שצריך לקחת בחשבון בכל טורניר גרנד סלאם, כאשר מונוס וויליאמס לא מצפים להגיע רחוק בקווינס, בעיקר לאור העובדה שהיא לא מדורגת. קרוליין ווז'ניאקי עדיין מחפשת תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, אבל בעולם הטניס לא ממש "סופרים" אותה כשסרינה וויליאמס בשטח וסיכויי הזכייה שלה בטורנר מוגדרים כ-1 ל-15.

ומה ההימורים של המומחים? באתר ESPN הציגו משאל ל-10 מפרשני הטניס הבכירים בעולם, ביניהם בראד גילברט, פטריק מקנרו, וקונצ'יטה מרטינז. חמישה מהם הימרו על דג'וקוביץ', שניים על פדרר, שניים על מארי ורק אחד על נדאל. לגבי טורניר הנשים כבר היה קונצנזוס - כל העשרה הימרו על סרינה וויליאמס.


טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully