וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אני מנהל מו"מ עם מספר קבוצות"

קשרה של צ'לסי צפוי לעזוב את הקבוצה הלונדונית עד יום חמישי הקרוב. בין המועמדות לרכוש אותו: טוטנהאם, ליברפול וארסנל

יוסי בניון נמצא בדרכו החוצה מצ'לסי והוא צפוי לעבור לקבוצה אחרת עד תום מועד ההעברות האירופאי ביום חמישי. הקשר בן ה-31, שנמצא בארץ עם נבחרת ישראל המתכוננת לצמד המשחקים נגד יוון וקרואטיה במוקדמות יורו 2012, כתב בטוויטר: "אני במשא ומתן עם כמה קבוצות...חדשות בקרוב".

בניון הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד למספר קבוצות ביניהן טוטנהאם, ארסנל, ליברפול, רומא, ליל ואחרות. בעבר הוא החזיק גם בהצעות מהליגה הרוסית ושמו אף נקשר במעבר לסנדרלנד.

מעמדו של הקשר הישראלי בצ'לסי נחלש בשבועות האחרונים והוא רמז יותר מפעם אחת על עזיבה. הרכישה של חואן מאטה מוולנסיה בשבוע שעבר סימנה למעשה את סוף דרכו של בניון בקבוצה והוא אף ויתר לספרדי על החולצה עם הספרה 10. לאחרונה גם רכשה הקבוצה את הקשר ההתקפי המקסיקני אוליסס דאבילה (20) שבוודאי יצטרף לרוטציה במשחקי גביע הליגה או במקרים של פציעות של כמה שחקני סגל.

בניון נרכש על ידי צ'לסי בקיץ שעבר תמורות כ-5.5 מיליון ליש"ט, אבל נפצע בגיד אכילס במהלך משחק גביע הליגה של הקבוצה נגד ניוקאסל ונעדר במשל למעלה מחצי שנה. לפיכך בעונה שעברה הוא רשם תשע הופעות בלבד בכל המסגרות במדי הקבוצה ממערב לונדון והעונה שותף רק למשך שתי דקות בתיקו המאופס נגד סטוק סיטי במחזור הפתיחה של העונה.

הקב וצה הבאה של בניון תהיה התחנה החמישית שלו באירופה. קודם לכן הוא שיחק בראסינג סנטאנדר הספרדית ובהמשך בווסטהאם, ליברפול וכמובן צ'לסי.

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully