וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: "זו הייתה עדות לכישלון החרוץ של ונגר"

פרשני הפרמיירליג חובטים במאמן ארסנל אחרי התבוסה ליונייטד: "אפילו פרגוסון מרחם עליו. השחקנים איבדו כיוון ותקווה"

ארסן ונגר הגיע אמש (ראשון) לאחת מנקודות השפל העמוקות בקריירת האימון הארוכה והמפוארת שלו. התבוסה הכמעט בלתי נתפסת 8:2 למנצ'סטר יונייטד כבר מוגדרת באנגליה כ"תוצאה הכי סנסציונית מאז הקמת הפרמיירליג" והמאמן הצרפתי נתקל הבוקר בנחשול אדיר של ביקורות בכלי התקשורת.

שחקן העבר הגדול של ליברפול, אלן האנסן, כתב בטור שלו: "ההשפלה של ארסנל באולד טראפורד לא יכולה להיות מתורצת ב'יום לא טוב שעבר על הקבוצה' והיא גם לא יכולה להיות מוסברת על ידי ההופעה הגאונית של מנצ'סטר יונייטד. זה היה רגע השיא של 18 החודשים האחרונים של ונגר בארסנל, זו הייתה עדות לכישלון החרוץ שלו לטפל בסדקים הברורים בקבוצה שלו".

האנסן הוסיף על המאמן הצרפתי: "עקרונות ופילוסופיה הן מילים יפות, אבל יש מילה אחת טובה יותר: לנצח. ונגר יודע, בדיוק כמו כולנו, שלארסנל חסרה מנהיגות ושיש לה בעיות בחוליית ההגנה ובמשך יותר מדי זמן הוא כשל בתיקון הבעיות הללו. זה לא צירוף מקרים. במהלך המשחק, בו ארסנל נחתכה שוב ושוב, היה ברור שגם השחקנים שלה כבר לא מאמינים בפרויקט הזה. פברגאס ונאסרי עזבו ועכשיו נראה שחלק גדול מחבריהם לשעבר איבדו כיוון ותקווה".

מרטין סמואל כתב ב"דיילי מייל" טור שהכותרת שלו "יונייטד ירתה בבמבי ואפילו לפרגוסון כאב". בטור עצמו הוסיף: "אם יש סטטיסטיקה שממחישה את עומק המשבר של ארסנל מעבר לתוצאה, זו העובדה ששתי הקבוצות העלו הרכבים שהגיל הממוצע שלהם הוא 23. בעוד בארסנל ממשיכים עם האגדות של בנייה לעתיד, במנצ'סטר יונייטד העתיד כבר כאן. ונגר כל הזמן התלונן על שמונת השחקנים שחסרו לו, אבל כמה מהם היו מספיק טובים בשביל לשחק במנצ'סטר יונייטד?".

בצהובון "הסאן" השתעשעו במשחק מילים והכותרת הייתה HUMILI8ET (הושפלו). הפובליציסט רוב ביסלי כתב שם: "כבר לא מדובר בימים קשים. ארסנל לא זכתה בתואר שש שנים והספירה נמשכת. זה רציני, ארסן. כל כך רציני עד שהיריב הגדול שלך אלכס פרגוסון, מרחם עלייך. התרגום של זה הוא: 'אני כבר לא חושש מהקבוצה שלך'. די. הגיע הזמן לפעול".

ונגר: "לא מתפטר. זה לא עלה בדעתי"
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully