וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "תמיד מתרגשים כשנוסעים ליורובאסקט"

נבחרת ישראל המריאה לליטא, המאמן חשף את תחושותיו, והוסיף: "התקדמנו". ליאור אליהו: "ההתרגשות תתחלף בעייפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי תקופת הכנה ארוכה, משחקי אימון, ביניהם ניצחון מרשים מאוד על נבחרת רוסיה עם מאמנה דייויד בלאט, יצאה הלילה (בין ראשון לשני) נבחרת ישראל בכדורסל לליטא, שם יפתח ביום רביעי היורובאסקט. כזכור, הנבחרת תחל את הופעותיה במשחק ביום רביעי נגד נבחרת גרמניה בראשותו של כוכב וה-NBA ל-2011, דירק נוביצקי.

"תמיד יש התרגשות כשנוסעים לאליפות אירופה. ברור שכמאמן ראשי זו התרגשות גדולה יותר, זה הטופ", אמר המאמן אריק שיבק, לו זו תהיה אליפות אירופה ראשונה כמאמן נבחרת הבוגרים של ישראל.

"הייתה לנו התקדמות מדורגת בכיוון החיובי לכל אורך תקופת ההכנה", הוסיף המאמן. "אם אני מסתכל על קצב ההתקדמות שלנו אז בהחלט שהתקדמנו. הרבה פחות חשובה התוצאה, הרבה יותר חשובה הדרך ששיחקנו ואנחנו צריכים להשתמש במשחק מול הרוסים כפלטפורמה".

ליאור אליהו, אחד משחקני המפתח בנבחרת, בוודאי לאחר היעדרותו של עמרי כספי הפצוע, אמר לפני ההמראה: "בטוח שבהתחלה תהיה התרגשות. אנחנו נוסעים לחמישה משחקים בשישה ימים, אבל זה יעבור וזה יתחלף תוך יומיים-שלושה בעייפות, נשמור את האדרנלין להמשך, תמיד אליפות אירופה היא חשובה לנבחרת והבית השנה הוא באמת בית קשה".

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully