וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "תמיד יש לחץ, אנחנו יודעים להתמודד"

28.8.2011 / 21:07

מאמן מכבי פ"ת התייחס למעמדו המעורער לפני הניצחון על הפועל חיפה. ביזרה סיכם עקרונית, אמור להגיע ברביעי

הרבה לחץ השתחרר הערב (ראשון) אצל מכבי פתח תקוה שניצחה את הפועל חיפה 1:2 באצטדיון רמת גן והרוויחה נקודות ליגה ראשונות. אחרי אינספור דיבורים על עזיבתו של המאמן מרקו בלבול, נראה שהניצחון הדרמי שהושג בדקה ה-88 הביא לאוויר לנשימה בקבוצה ממלאבס.

מאמן מכבי פתח תקוה מרקו בלבול סיכם את המשחק ואמר: "קודם כל ניצחנו וזה הכי חשוב. אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר ללא עוררין. החצי הראשון היה פנטסטי והיינו צריכים לגמור בו את המשחק כי הגענו להמון הזדמנויות. בסופו של דבר קיבלנו שער שוויון, אבל הקבוצה גילתה אופי ולבוא אחרי שבוע כזה ולנצח - אני חושב שמגיעות רק מחמאות לשחקנים. ניצחנו בזכות ואם היינו מאבדים נקודות היינו מאוד מאוכזבים".

בלבול נשאל אם מבחינתו השתחרר הלחץ אחרי כל הפירסומים על עזיבה אפשרית שלו לצד מינויו של משה סיני במקומו ואמר: "זה מחזור שני, אין שום כדור שלג. אני לא התעסקתי בדיבורים אלא בעבודה, והשחקנים הוכיחו שהמקום היחידי שמדברים זה על המגרש. כבר מחר יש אימון ותמיד יש לחץ. המצב לא היה נוח אבל זו ההתמודדות שלנו וצריכים להיות חזקים במצבים האלה". לגבי ספסולו של עומר גולן, שנכנס כמחליף בדקה ה-61 אמר מאמן מכבי פתח תקוה: "ההחלטות שלי לגבי ההרכב הן בדרך כלל מקצועיות, וזו הייתה סיבה מקצועית". בלבול התייחס גם לחיזוק אפשרי להגנה של מכבי פתח תקוה ואמר: "כולם יודעים שאנחנו צריכים עוד בלם, בסוף זה יקרה".

מרקו בלבול לקח אמש את עומר גולן לשיחה וביקש לברר מה עמדתו בנוגע לעובדה שיפתח על הספסל. גולן השיב כי טובת המועדון מעל הכל, עלה מהספסל והיה אחד הגורמים העיקריים לניצחון. בקבוצה ממשיכים לחפש בלם, כשהחל משעות הבוקר התהנל משא ומתן אינטנסיבי עם ג'ו ביזרה. כזכור, מועמדותו של הבלם עלתה שוב בחודש שעבר, והשבוע הוגברו המאמצים להחתים את השחקן. ביזרה התבקש להגיע ארצה ביום שלישי כדי לערוך בדיקות רפואיות וגורם בקבוצה אמר: "יש סיכום עקרוני, אנחנו מקווים שביום שלישי הוא יחתום". לאור ההתפתחויות עם ביזרה, נראה כי הבלם שהיה מועמד לקבוצה, ג'ונתן קוורטי, לא יחתום.

עוזר מאמן הפועל חיפה שביט אלימלך אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד, לפי המחצית השניה יש אור בקצה המנהרה. החבר'ה נלחמו, אבל יש עוד הרבה לתקן ומה להדק. נביא עוד שחקן או שניים. בסך הכל צריך להיות אופטימיים והפועל חיפה תתחבר בסוף. אין כמו להתחיל עונה עם ניצחון ולא עשינו את זה, לפחות ראינו חבר'ה בחצי השני שכן יכולים לעשות שינוי. אין תירוצים, עם הסגל הזה אנחנו אמורים להראות יותר טוב".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully