וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אל תצפו ממני לדמעות"

אלוף העולם היוצא שמר על איפוק אחרי פסילתו הסנסציונית בגמר ה-100 מ'. יוהאן בלייק: "התפללתי לרגע הזה כל החיים"

אימג'בנק GettyImages

צפו בריצה באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

עולם האתלטיקה חזה היום (ראשון) בתופעה שכבר חשבנו שלא נראה לעולם - הפסד של יוסאין בולט. אומנם שיאן העולם לא הפסיד בריצה עצמה, אך פסילתו בזינוק בגמר הריצה ל-100 מ' באליפות העולם בדגאו הותירה אותו מחוץ לפודיום וגרמה לו לאבד את תואר אלוף העולם לבן ארצו הצעיר יוהאן בלייק.

הג'מייקני בן ה-21, יריב האימונים של בולט שסומן כמועמד למדליית הכסף לפני הריצה, ניצל את היעדרותו של מלך המסלול כדי לנצח עם תוצאה של 9.92 שנ' בלבד, הרבה לפני וולטר דיקס שרשם 10.08 שנ' וקים קולינס שקבע 10.09 שנ' וזכה בארד.

"אתם מצפים ממני לדמעות?", שאל בולט את העיתונאים שציפו למוצא פיו אחרי הפסילה. "זה לא עומד לקרות". בלייק עצמו התקשה לעכל את גודל ההישג שרשם ואמר: "התפללתי לרגע הזה כל החיים שלי, זו הרגשה נפלאה. זה רק מוכיח שכל אחד יכול להשיג הכל אם הוא נשאר מפוקס".

קולינס בן ה-35, אלוף העולם מ-2003, הוסיף מדליית ארד שלישית בקריירה שלו באליפויות עולם, הודה שאירועי היום עשויים להוביל לכך שחוקי הפסילה במירוצים ייבחנו פעם נוספת, כדי למנוע מצב שאצן שפוסל פעם אחת מודח מהתחרות. "הקהל שהגיע לאצטדיון היום הגיע לראות את בולט מנצח", פסק קולינס.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully