וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הקבוצות שניצחנו היו חלשות"

שחקנים בהפועל ת"א לא מתלהבים מהרביעיות בשבוע שעבר ומתכוננים לבני יהודה (20:50, ערוץ 1): "זה כבר מבחן אמיתי"

אחרי שני ניצחונות וכיבוש של שמונה שערים בשבוע שעבר, תגיע הפועל תל אביב למשחק הערב עם הרבה מאוד בטחון למשחק נגד בני יהודה (20:50, ערוץ 1). חרף היכולת הטובה שהציגו האדומים באותם שני משחקים, חלק משחקני הקבוצה משוכנעים שהקבוצה עדיין לא מספיק חזקה בכדי להתמודד על האליפות.

"יותר מדי שחקנים מדברים אחרי הפסדים וגם אחרי ניצחונות", אמר שחקן בקבוצה, "כמו שאנחנו לא קבוצה חלשה אחרי הפסדים שאנחנו קבוצה חלשה, אחרי ניצחונות אסור להכתיר אותנו כקבוצה שראויה לאליפות. שתי הקבוצות שניצחנו בשבוע שעבר היו קבוצות די חלשות ונגד יריבות יותר קשות לא בטוח בכלל שזה יראה כל כך קל. יש עוד הרבה מקום לשיפור גם בהגנה וגם בהתקפה. המשחק שלנו עדיין לא שוטף. נגד בני יהודה זה כבר יהיה סיפור אחר כי יש להם חלק קדמי הרבה יותר טוב מזה פתח תקוה ואקרנאס. זה כבר יהיה מבחן אמיתי".

בהפועל נמצאים המאמצים להחתים בלם ישראלי וקשר זר עד יום רביעי - המועד האחרון להרשמת שחקנים לשלב הבתים של הליגה האירופית. הקשר הניגרי קינג אוסנגה אמור לנחות הלילה ולהצטרף מחר לאימונים, כשקשטן יקבל החלטה לגביו בתוך יומיים. מעבר לכך היו"ר דורון אוסידון נמצא באירופה למקרה שהקבוצה תהיה צריכה לנהל מו"מ מזורז עם שחקן שנמצא שם. קיימת אפשרות שכבר מחר יתברר שם של מועמד רציני לחתום בקבוצה.

בהפועל קיים חוסר שביעות רצון משני המגינים עמרי קנדה ודדי בן דיין ואם יוחתם שחקן הגנה אחר נראה שאחד מהם ישוחרר. קנדה לא יכלל בסגל למשחק הערב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully