וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר הקמת פארק ספורט אולימפי בגליל התחתון

יוקם בעלות של 30-40 מיליון וישתרע על 165 דונם. שרת הספורט לימור לבנת: "ציון דרך חשוב לספורט האולימפי ולצפון"

הממשלה אישרה היום (ראשון) את עלות התכנון להקמת פארק ספורט לרכיבה על סוסים ואופניים בגליל התחתון בעלות כוללת של 600 אלף שקלים. זאת במטרה לפתח את תרבות הספורט והפנאי ולשפר את איכות החיים בצפון. על פי התכנית, ישתרע הפארק על שטח של כ-165 דונם בסמוך למתחם המועצה האזורית גליל תחתון. הפארק יכלול שטחים לרכיבה על סוסים ולרכיבה על אופניים, טיילות, מרכז תיירות, מרכז חקלאי ומרכז לנוער בסיכון וישמש כמקום בילוי רחב ידיים ובו מתקני פנאי ונופש. הפעילות בפארק תותאם לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים ובתפעולו ישולב נוער בסיכון.

עלות הקמת הפרויקט כולו מוערכת בסכום של 30-40 מיליון שקל. מדובר בקומפלקס הצמוד לבית הספר החקלאי "כדורי" שיכלול, בין השאר, מתקן רשמי ראשון מסוגו בישראל לתחרויות סוסים בסגנון אנגלי-אולימפי, מתקן לרכיבה טיפולית ועוד. הפארק הייחודי ייפתח את ענף הרכיבה על סוסים ויכלול בתוכו מרכז לרכיבה טיפולית המחברת בין גוף לנפש ומסייעת לנכי מלחמה, נפגעי תאונות, ליקויי קשב וכיוצא בזה.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת: "מדובר בציון דרך חשוב לא רק לספורט האולימפי בישראל אלא גם בתהליך הפיתוח והחיזוק של צפון הארץ בכלל והגליל התחתון בפרט. הקמת פארק הספורט בגליל התחתון עולה בקנה אחד עם כל המטרות שמשרד הספורט חרט על דגלו - חיזוק הפריפריה, קידום הספורט ההישגי, ועידוד הספורט העממי במדינת ישראל. אני מאמינה כי הקמת הפארק הספורטיבי תוביל למינוף כלכלי של אזור הצפון".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully