וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "איקר שחקן בכיר, אבל הוא גם לא חסין"

הדיווחים על מתיחות בין השוער והמאמן מתאמתים, האחרון הוסיף: "יש קמפיין נגדי". הערב, סראגוסה-ריאל (21:00, 5 ו-HD)

בימים האחרונים דווח על מתיחות בין מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לשוער הקבוצה והקפטן איקר קסיאס, כאשר נראה כי כעת הדברים מקבלים משנה תוקף עם דבריו של המאמן הפורטוגלי.

"איקר הוא שחקן בכיר, אבל הוא גם לא חסין", הדהים מוריניו. כזכור, לפני תחילת העונה שקל המאמן האם להעביר את סרט הקפטן מזרועו של השוער לצ'אבי אלונסו או סרחיו ראמוס, אחד ההסברים של מוריניו היה שזה בעייתי ששוער משמש כראש הקבוצה.

המתיחות האחרונה בין השניים נובעת כתוצאה מכך שהשוער הספרדי ניסה לפייס בין המועדון שלו לברצלונה, כאשר שוחח עם מספר שחקנים מבארסה, ביניהם צ'אבי, חברו לנבחרת ספרד. מוריניו לא אהב את שיחת הטלפון שעשה קסיאס לקפטן ברצלונה ודאג להביע את מחאתו בעניין זה.

מוריניו לא מתרגש גם מהטחת הביקורת שנעשתה לעברו בשבוע שעבר לאחר התקרית בגומלין הסופרקאפ הספרדי עם עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילנובה. "זה הכול חלק מהמשחק", אמר מוריניו, "אלא שבניגוד למקומות אחרים בהם אימנתי, נראה שבספרד יש קמפיין נגדי.

"זה קרב בלתי מאוזן", הוסיף מאמנם של הבלנקוס. "עם כל האבנים שנזרקות עליי, היה אפשר כבר לבנות מונומנט. אבל אני שמח בריאל ויש לי תחושה שאני במקום הנכון. ייתכן שאני טועה, אבל אני אחד שאומר את מה שאני חושב, מרגיש, ללא חשש מההשלכות".

בתוך הקלחת, תפתח ריאל מדריד את הופעותיה בליגה הספרדית. כזכור הלה ליגה הייתה צריכה כבר להיפתח בשבוע שעבר אולם נדחתה עקב שביתת השחקנים. הקבוצה של מוריניו תצא לאצטדיון שהוא אף פעם לא קל - לה רומראדה של סראגוסה (21:00, ספורט 5 ו-5HD) במסגרת המחזור השני, כאשר משחקי המחזור הראשון ישוחקו בחודש דצמבר.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully