וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "עברנו את הקשיים בצורה טובה"

28.8.2011 / 13:32

מאמן נבחרת ישראל סיכם את ההכנות ליורובאסקט. בורשטיין: "יש לנו ציפיות גבוהות מאוד מעצמנו, לא נוסעים לשבוע"

ברני ארדוב

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

נבחרת ישראל קיימה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים האחרונה שלה לפני ההמראה לאליפות אירופה בליטא, ובה סיכם המאמן אריק שיבק את ההכנות ליורובאסקט.

ישראל תפתח את משחקיה באליפות אירופה בשאולאי כבר ביום רביעי הקרוב כשתשחק מול נבחרת גרמניה, לאחר מכן תשחק הנבחרת מול נבחרות צרפת וסרביה בימים חמישי ושישי בהתאמה, תנוח ביום שבת, ובימים ראשון ושני תסיים את שלב הבתים כשתפגוש את נבחרות לטביה ואיטליה בהתאמה. רק שלוש נבחרות מתוך שש יעפילו לשלב הבתים השני שייערך בוילנה בשבוע לאחר מכן.

במסיבת העיתונאים אמר שיבק: "במשחק נגד גאורגיה בחוץ - למרות ההפסד - הייתה איזשהי נקודת מפנה מבחינת כימיה וצורת המשחק שלנו. בשלב האחרון של ההכנה כבר שיחקנו הרבה יותר טוב. התגבשה פה יחידה לוחמת ומלוכדת שרוצה לעשות דברים טובים. באליפויות אירופה זה דבר חשוב. הביחד מחפה אצלנו על הרבה דברים".

"לגבי ההגרלה - כבר דיברנו על זה מספיק", אמר שיבק. "לכולם ברור לקראת מה אנחנו הולכים, לקראת איזה סוג של טורניר אנחנו הולכים. הכל מתחיל ביום רביעי ואני בטוח שכל העם יעודד אותנו, גם אם זה מרחוק. מרגישים את האנרגיות הטובות".

טל בורשטיין התייחס להיעדרותו של עמרי כספי ואמר: "עמרי שחקן חשוב לנבחרת, אבל השלמנו עם זה שהוא לא יהיה ואנחנו מתעסקים רק במי שנמצא עכשיו ושנוסע לטורניר. יש לנו ציפיות גבוהות מעצמינו. אנחנו שומעים דיבורים על זה שאנחנו נוסעים לחמישה משחקים בבית המוקדם, לארוז ולחזור הביתה - זו לא המטרה. אנחנו באים נחושים. נכנסו לעניינים לאט מדי, אבל בשבועיים האחרונים היה שיפור. כולם הבינו את החשיבות של המשימה את הקושי שלה וכולם שינו את קו המחשבה ואת רמת הריכוז שלהם".

"הניצחון על רוסיה נתן לנו את הביטחון לדעת שאנחנו יכולים לעשות את זה מול נבחרות חזקות", הוסיף בורשטיין. "ההכנה המנטלית למשחק הזה הייתה שונה וכה אנחנו צריכים לבוא לאליפות. כל החיים היינו אנדרדוג, אבל אנחנו אוהבים לבוא ככה. אני אוהב לבוא כאנדרדוג ולצאת גדול. לא אוהב את הישראליות הזו - שאחרי הניצחון על רוסיה פתאום אומרים 'מי זו גרמניה' או 'מי זו נבחרת אחרת'. אין לנו כוכבים גדולים, אבל יש לנו כישרון, יש לנו שכל ואנחנו מאמינים בעצמנו. בנבחרות האחרות יש שחקני כדורסל - הם לא נפלו מהשמיים. שחקן NBA לא הופך נבחרת לאלופת אירופה ויהיו נבחרות שנתרכז יותר בשחקנים שלא משחקים ב-NBA מאשר באלו שכן משחקים".

צפו בישראל מפתיעה את רוסיה
שיבק רוצה לשנות את ההיסטוריה
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully