וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "לנדאו שוב חולל סנסציה בקריית אליעזר"

28.8.2011 / 10:03

במלאבס מרוצים, אך לנדאו עדיין דורש מהמפרק שני חלוצים ואת גל כהן. במועדון אישרו: קבראצקליה ינחת הלילה, אוניימה בדרך

"זאת הפעם השניה שלנדאו מחולל סנסציה ענקית בקריית אליעזר. אולי כדאי שנעתיק את הביתיות לשם. הוא העמיד את הקבוצה יפה על המגרש ולא נראו פערי רמות". כך הגיבו הבוקר (ראשון) בהפועל פתח תקוה בעקבות התיקו המפתיע מול מכבי חיפה (2:2).

במועדון היו מרוצים מאוד מההקרבה של השחקנים, אך מודעים לעובדה שללא חיזוק יהיה קשה לשרוד. לנדאו, שרשם כבר סנסציה אחת עם קריית גת כשניצח 0:4 בקריית אליעזר ב-2002, אמר לשחקנים: "אני גאה בכם. תחייכו". הבלם אסף בן מוחה רשם משחק נהדר ונראה כי לנדאו בונה עליו העונה, ללא קשר לעתידו של גל כהן. על אפרים בוגלה נאמר: "בעוד שנה או שנתיים כולם יידעו מיהו".

לגבי גל כהן, הבלם מחכה עדיין להחלטה בעניינו. כפי שפורסם השבוע, בהפועל פתח תקוה טוענים כי קיבלו הבטחה לגבי רוב הסכום שהם צריכים להשיג כדי להשאירו (200 אלף שקל). "תוך יום או יומיים נקבל החלטה בעניינו", הגיבו הערב בפתח תקוה. "אם הכסף הזה אכן יתקבל, הוא יישאר בקבוצה. מבחינה מקצועית מדובר בשחקן הבכיר בקבוצה ובקפטן. התרומה שלו ידועה לכולם". לנדאו אמר לאחר המשחק בהקשר שלו: "אני מצפה מבני יהודה למחווה ג'נטלמנית". השחקן שוב מועמד למכבי חיפה וגם מכבי תל אביב מעוניינת בו.

במועדון אישרו את הפרסום לפיו החלוץ וחטאנג קבראצקליה הגיאורגי (23) ששיחק בעבר בנבחרת גיאורגיה הצעירה והשתייך לאחרונה לקבוצת טורפדו קוטאיסי והחלוץ הניגרי אלביס אוניימה, שמשחק במילואי ברצלונה, אמורים להגיע למבחנים עוד השבוע. קבראצקליה צפוי לנחות עוד הלילה בישראל.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully