וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ריבר פלייט נהנית בליגה השנייה

הקבוצה של אלמיידה גברה 1:3 על דסמפרדוס והיא מושלמת אחרי 3 מחזורים. אתלטיקו רפאלה מוליכה את הליגה הבכירה

רבים מהאנשים שקשורים לריבר פלייט חששו מאוד מהירידה לליגה השנייה ומהתבוססות והסתבכות בביצה, אלא שבינתיים הדברים הולכים בצורה חיובית עבור המיז'ונריוס. הקבוצה של מתיאס אלמיידה ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה עם ניצחון שלישי ברציפות מאז החלה הליגה.

ריבר ניצחה 1:3 את דסמפרדוס סן חואן ואחרי שלושה משחקים היא מובילה את הטבלה כשהיא מושלמת עם 9 נקודות. שתי הקבוצות עלו לשחק ללא קהל ביציעים, ועם חולצות לפני המשחק עליהן נכתב: "די לאלימות".

ריבר עלתה ליתרון במשחק בפטריסיוס פארק אחרי שער של לוקאס אוקמפוס בדקה ה-36. תשע דקות לאחר מכן ורגע לפני הירידה להפסקה, האורוגוואי קרלוס סאנצ'ס קבע 0:2. דסמפרדוס עוד הצליחה לצמק בדקה ה-61, אבל 10 דקות לאחר מכן צ'ורי דומינגס קבע את תוצאת המשחק, 1:3.

אתלטיקו רפאלה עם שלושה ניצחונות

מי שבינתיים מפתיעה בליגה הראשונה היא אתלטיקו רפאלה. העולה החדשה השיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים הראשונים, כשגברה 1:3 על אולימפו עם שערים של ניקולס קסטרו (39), דריו גנדין (68, פנדל) ו-וולטר סראנו (76), נסטור בריירו רק צימק לאולימפו (90).

אול בויס השיגה ניצחון חוץ יקר ערך - 0:1 על ולס סארספילד, עמנואל פראה כבש את שער הניצחון בדקה ה-69. אסטודיאנטס וסן מרטין סן חואן סיימו את המפגש שלהן בתיקו 2:2. גסטון פרננדס (8) ומאורו בוסלי (20) כבשו לשדים האדומים, עמנואל מס (45) ומקסימיליאנו נונייס (67) איזנו עבור הקבוצה מסן חואן.

ראסינג קלאב וארסנל סיימו את משחקן בתיקו 0:0, כמו גם המשחק בין לאנוס וטיגרה שהסתיים ללא שערים.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully