וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבקוביץ' פרסם את סגל סרביה: "החלטה קשה"

מאמן יריבת ישראל בטורניר ניפה את הגארדים טריפקוביץ' ומילוסבלייביץ', והוסיף: "נגיע יותר מוכנים מאשר נבחרות אחרות"

יורובאסקט 2011 ייצא לדרך ביום רביעי, ואמש (שבת) הכריז דושאן איבקוביץ', מאמן נבחרת סרביה על הסגל הסופי של הנבחרת לטורניר. סרביה תפגוש את ישראל בבית ב', שיכלול גם את גרמניה, צרפת, איטליה ולטביה. איבקוביץ' ניפה מהסגל את הגארדים אורוס טריפקוביץ' (מלאגה) ודראגן מילוסבלייביץ' (פרטיזן בלגרד).

לאחר הניפויים של השניים, הסגל הסרבי כולל את: מילוש תאודוסיץ', מילנקו טפיץ', אלכסנדר ראסיץ', איבן פאוניץ', נמנייה ביאלצה, סטפן מרקוביץ', מרקו קסלי, ננאד קרסטיץ', קוסטה פרוביץ', מילאן מצ'באן, דושקו סבנוביץ' ובובאן מריינוביץ'.

"זאת הייתה החלטה קשה", הודה איבקוביץ' לאחר ההחלטה. "היא הייתה מבוססת על כמה דברים: הכושר הנוכחי, הכימיה הקבוצתית, בריאות השחקנים והסגל של היריבות שלנו". איבקוביץ' החמיא להתאוששות המהירה של נמנייה ביאליצה ומרקו קסלי, שהיו אמורים לפספס את האליפות לפי התחזיות הראשוניות: "הרופאים לא האמינו שביאליצה יוכל לגעת בכדור לפני תחילת אוגוסט, והוא חשוב לנו במיוחד למשחקים מול צרפת ואיטליה שם הוא אמור לעצור שחקנים כמו דנילו גלינארי ומיקאל גלבאל".

איבקוביץ' לא מפחד להציב מטרות גבוהות לנבחרת שלו: "כשאספנו את הסגל בהתחלה דיברנו על הגעה ללונדון 2012 כמטרה, וזה לא השתנה. אז נכון שהסגל שלנו סבל מפציעות והשחקנים לא היו בכושר מלא במשחקי ההכנה, אבל אני מאמין שברגע האמת בליטא, נהיה יותר מוכנים מהאחרים בעיקר בזכות הנשק העיקרי שלנו - הקבוצתיות שלנו. כמו שהקפטן שלנו ננאד קרסטיץ' אמר במסיבת עיתונאים: 'אם אנחנו לא קבוצתיים, אנחנו סתם בינוניים'".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully