וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ימונה לקפטן הבא של נבחרת ארגנטינה

המאמן הטרי של האלביסלסטה אלחנדרו סאבלה, החליט להעביר את הסרט מידיו של מסצ'ראנו לפנומן. יענוד אותו כבר ביום ו'

ראוי או לא ראוי? חרף חוסר ההצלחה שלו בנבחרת, וההשוואה הבלתי פוסקת לשגשוג בברצלונה, ליאונל מסי יהיה הקפטן הבא של נבחרת ארגנטינה. אולי בעצם זה מה שייתן את הרוח הגבית הדרושה לפנומן הצנום, כדי שיראה זיק של חלק מהדברים שהוא עושה בבארסה גם במדי האלביסלסטה.

מאמן הנבחרת הטרי אלחנדרו סאבלה, שהתמנה לפני זמן קצר והחליף בתפקיד את סרחיו באטיסטה, אישר את המינוי של כוכב בארסה, שיחליף בתפקיד חבר של מסי בבארסה - חאבייר מסצ'ראנו.

אחרי 61 הופעות ו-19 שערים בנבחרת וכשהוא בן 24 בלבד יזכה מסי בסרט המחייב. רק לפני מספר ימים ספורים זכה הארגנטינאי בתואר שחקן השנה של פיפ"א, ששוב המחיש את הפער בין ההצלחה באלופת ספרד ואירופה לכישלון בנבחרת.

מסי יענוד את סרט הקפטן בבכורה של המאמן סאבלה, שתהיה ביום שישי הבא במשחק נגד ונצואלה בכלכותה, הודו, זאת כחלק מסיבוב משחקים של נבחרת ארגנטינה שתשחק ארבעה ימים לאחר מכן - ביום שלישי - נגד נבחרת ניגריה בבנגלדש.

"זה כבוד גדול בשבילי ואחריות כבדה", אמר סאבלה לקראת המשחקים הראשונים שלו בהם יעמוד הקווים בנבחרת. "כל מה שאני מייחל זה שהשחקנים שמנינו בסגל יגיעו בכושר טוב למשחקים".

סאבלה פרסם את סגל 25 השחקנים שלו, ולסיום התייחס להיעדרותו הצפויה של המנהל המקצועי של הנבחרת קרלוס בילארדו, שהועזב בצוותא עם סרחיו באטיסטה לאחר כישלון הנבחרת בקופה אמריקה. "אנחנו שומרים על קשר יום-יומי", העיד סאבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully