וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה שוחרר מבית החולים

חלוצה של צ'לסי, שהיה מחוסר הכרה וסבל מזעזוע מוח לאחר חבטה חזקה שספג במשחק מול נוריץ', עשה את הלילה בביתו

דקות לא פשוטות עברו על אוהדי צ'לסי אמש (שבת), כמו גם על אוהדי הכדורגל בכלל שצפו במשחק הניצחון של צ'לסי מול נוריץ' (1:3). חלוץ הכחולים דידייה דרוגבה עלה לכדור גובה מול שוער האורחים, ג'ון רודי, וחטף את אגרופו של השוער היישר אל הפרצוף, מה שגרם לו לאבד הכרה, וליפול אל הדשא בצורה מסוכנת כשפניו חוטפות מכה נוספת עם הפגיעה בקרקע. 11 דקות עברו עד שהרופאים הצליחו לייצב את מצבו של דרוגבה ולהורידו מהמגרש על אלנוקה, תוך כדי שהם מזרימים לו חמצן.

דרוגבה הובהל לבית החולים שם נערכו לו מספר בדיקות, והוא אובחן כסובל מזעזוע קל. במהלך הלילה, ביקש החלוץ מחוף השנהב להשתחרר ולעשות את הלילה בביתו וקיבל את הסכמתם של הרופאים.

"הוא איבד את ההכרה", אמר לאחר המשחק מאמן צ'לסי, אנדרה וילאש בואש, "אך הוא מראה סימנים של התאוששות. מהספסל זה נראה קטלני". הצוות הרפואי שהגיע אליו בתחילה היה מודאג מאוד, לאחר שלא נרשמה שום תזוזה מכיוונו של דרוגבה, אך לאחר מספר דקות הצליח החלוץ להזיז מעט את זרועותיו.

"נערוך לו בדיקות מקיפות וסריקות של הראש כדי להבין את חומרת הפציעה ואת זעזוע המוח", אמר וילאש בואש המודאג. "הרופא עשה עבודה נהדרת, כמו גם כל הצוות הרפואי שמיד הגיב טוב למצב לא פשוט. ועכשיו אנחנו פשוט מקווים לשלומו של דידייה קודם כל כבן אדם".

מהמועדון נמסר: "דידייה ישוחרר מבית החולים בהמשך הלילה, כשהוא סובל מזעזוע מוח קל. הצוות הרפואי בבית החולים עוקב צמוד אחר מצבו".

כזכור, צ'לסי הצליחה להתאושש מהפציעה של החלוץ וניצחה לבסוף 1:3, משערים של למפארד וחואן מאטה, שרשם הופעת בכורה.

בתוך כך, צ'לסי הודיעה הערב כי החתימה את קשר/חלוץ צ'יבאס אוליסס דאבילה. דאבילה בן ה-20 ייצג את מקסיקו במונדיאל לנבחרות עד גיל 20 הקיץ ועזר לה לזכות במדלית ארד כשכבש שער ב-1:3 שלה מול צרפת במשחק על המקום השלישי.

מאטה כבש שער בכורה, צ'לסי ניצחה את נוריץ'

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully