וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את הפועל באר שבע 3:4

משחק ומרובה שערים בדוחא: צמד של מהראן ראדי תוך שלוש דקות (53 ו-56) השלים את המהפך, יחיאל כבש לשני הצדדים

כשבאים לחפש מה אנחנו רוצים ממשחק כדורגל, אנחנו בדרך כלל חושבים על משחק מלא בהתקפות, הרבה שערים, מהפכים, וכמה שיותר אירועים מעניינים. את כל אלה היה לנו היום (שבת) במשחק המצוין בין בני סכנין להפועל באר שבע, אותו ניצחה הקבוצה הביתית בתוצאה הלא שגרתית 3:4 במסגרת המחזור השני בליגת העל.

היה לנו שחקן אחד שהבקיע גם שער וגם שער עצמי (אבי יחיאל), פנדל מפוקפק, ומהארן ראדי אחד שתוך 3 דקות הבקיע שני שערים שסגרו את הניצחון עבור קבוצתו של שלומי דורה. הדבר היחיד שהיה חסר במהלך המשחק הנהדר הזה היה הקהל, שנעדר מיציעי איצטדיון דוחא בעקבות עונש למארחת.

אבי יחיאל כבש ראשון לבאר שבע (4), והשווה בשער עצמי בשער עצמי (22). סיראז' נסאר החזיר את היתרון לבאר שבע (39), אבל קוסטדין אזורוב (41) השווה לפני המחצית. צמד של מהראן ראדי (53 ו-56) קבע 2:4 לסכנין, ואקסברד צימק בפנדל (80) כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

לשתי הקבוצות יש הרבה בעיות בהגנה, ודברים לשמוח מהם בהתקפה. שחקניו של ניר קלינגר, שעלו כשעל זרועותיהם סרטים שחורים לזכר יוסי שושן, מאמן במחלקת הנוער של הקבוצה שנהרג בהתקפת הטילים על הדרום השבוע, הפגינו משחק התקפה מצוין, וקשה לזכור מתי ראינו קבוצה מבקיעה שלושה שערים ולא לוקחת כלל נקודות. אגב, השער של אבי יחיאל היה השער ה-2,000 של הפועל באר שבע בליגות הראשונה והשנייה.

לדף המשחק

מהלך המשחק

דקה 4: גול! לאריה קינגסטון הגביה כדור חופשי לרחבה, קנדיל תפס אותו אך טעה והשמיט היישר לרגליו של אבי יחיאל, שמחמישה מטרים גלגל פנימה. 0:1 לבאר שבע.

דקה 8: אביתר אילוז פרץ משמאל, מסר לעידו אקסברד, שנמצא חמישה מטרים מהשער, אך הבעיטה של האחרון נהדפה לקרן.

דקה 16: אקסברד קיבל את הכדור במרחק של 20 מטר מהשער של סכנין לבד, אך התבלבל ברגליים כשהגיע לאחד אל אחד מול קנדיל.

דקה 26: גול! חאלד חליילה קיבל כדור באגף ימין של הרחבה, ניסה להעביר את הכדור לאמצע, אבי יחיאל ניסה להרחיק אך דחק את הכדור לשערו הוא. 1:1.

דקה 39: גול! כדור חופשי ליד דגל הקרן הימני, שמעון הרוש הגביה את הכדור לתיבת החמש, וסיראז' נסאר החליק את הכדור עם ראשו לתוך השער. 1:2 לבאר שבע.

דקה 41: גול! טעות איומה של מרצ'ין צבאי, שהדף כדור שבעט מהראן ראדי היישר אל רגליו של קוסטדין אזורוב, שבעט פנימה. 2:2.

דקה 53: גול! התקפה יפה של סכנין. חלאיילה הגביה כדור לאזורוב במרכז הרחבה, והאחרון השאיר את הכדור למהראן ראדי שבעט מ-15 מטר פנימה. 2:3 לסכנין.

דקה 56: גול! ראדי קיבל כדור בפינת הרחבה, עשה סיבוב על שחקן ההגנה של באר שבע, בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 2:4 לסכנין.

דקה 61: ראדי קיבל כדור על קו ה-16, השאיר נפלא לקדוסי, שעמד שבעה מטר מול צ'באי, אולם השוער הפולני עצר את הבעיטה, ומנע מבוכה נוספת מקלינגר.

דקה 64: מוטי מלכה קיבל כדור 25 מטרים מהשער, בעט חזק אך רק סמוך לעמוד.

דקה 80 - גול! השופט אוראל גרינפלד שרק לפנדל, בטענה שעידן ויצמן דחף את אקסברד ברחבה. אקסברד בעצמו בעט את הפנדל לפינה השמאלית ופנימה. 3:4 לסכנין.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, לירן כהן, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, לואיס טורס, עודד גביש, אבי יחיאל, שמעון הרוש, לאריה קינגסטון, אביתר אילוז, יוסי תורג'מן, סיראז' נאסר, עידו אקסברד, מוטי מלכה.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully