וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את קרית שמונה

ניצחון ראשון לראובן עטר אחרי שקבוצתו חזרה מפיגור (ברק בדש, 9), כשניר נחום (45, 73) ומוחמד כליבאת (50) הפכו

עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה הגיעו בשנה שעברה לפלייאוף העליון אחרי שחוו עונה מצוינת, והיום (שבת) במפגש של שתיים מהקבוצות האטרקטיביות של העונה במסגרת המחזור השני בליגת העל, הקבוצה של ראובן עטר הייתה זו שחגגה ניצחון ראשון העונה, 1:3, ששיחרר מעט מהלחץ של המאמן שהובס בשבוע שעבר על ידי מכבי חיפה.

עבור קרית שמונה, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל חיפה, זוהי נורת אזהרה, אחרי שהקבוצה של רן בן שמעון התקשתה לנצל מצבים רבים שהגיעה אליהם ואיבדה יתרון של שער.

דווקא קרית שמונה פתחה את המשחק עם היתרון על המגרש, וניצלה בדקה התשיעית נגיחה מצוינת של ברק בדש כדי להבקיע. לנתניה לקח זמן להיכנס למשחק, אבל סמוך לסיום המחצית הראשונה השתנה המומנטום עם שער של ניר נחום, אחרי שההגנה של בן שמעון כבר חשבה על ההפסקה.

במחצית השנייה המהפך הושלם, אחרי שמוחמד כליבאת (50) ונחום (73) כבשו בזמן שנתניה שלטה בשדה, בדרך לחגיגה הראשונה העונה של נתניה ולפני מפגש נגד מכבי פתח תקוה במחזור הבא.

לדף המשחק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

מהלך המשחק

הלחץ של עירוני קרית שמונה מפתיחת המשחק נשא פרי כבר אחרי תשע דקות, כאשר אדריאן רוצ'ט פרץ ומצא את יובל אבידור בצד שמאל, שמצידו הגביה לראש של ברק בדש, וזה נגח מקרוב את השער שקבע 0:1 לקבוצה הצפונית. שתי דקות לאחר מכן נתניה הגיעה להזדמנות מצוינת אחרי דאבל פס בין נחום למוגרבי, שהסתיים עם הדיפה של דני עמוס. ממש על סף סיום המחצית הראשונה (בתוספת הזמן), ניר נחום פרץ באגף שמאל והעביר למוחמד כליבאת שבעט, עמוס הדף, אבל ניר נחום בעט לפינה הרחוקה וקבע שוויון 1:1.

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב, כאשר דקה לאחר שריקת הפתיחה ברק בדש מצא את אדריאן רוצ'ט, שמתוך הרחבה שיחרר כדור חזק שנעצר רק במשקוף. הפספוס הזה עלה לקרית שמונה ביותר, שכן ארבע דקות לאחר מכן מוחמד כליבאת שעט קדימה ובעט פצצה מצד שמאל מרחוק והכניע את דני עמוס כדי לקבוע 1:2 למכבי נתניה. אחרי דקות של כדורגל התקפי מצד שתי הקבוצות, הגיעה מתפרצת של נתניה שהתחילה מכליבאת שהשאיר כדור מצוין בדקה ה-73 לניר נחום, והקשר בעט לפינה הרחוקה של עמוס כדי להשלים צמד פרטי שקבע 1:3 למכבי נתניה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי (ליאור לוי 49), סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, יובל אבידור (אחמד עאבד 73), ברק בדש, שמעון אבוחצירא (רביד גזל 46).

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', אוראל דגני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (עדי נמני 87), מתן בלסטרה (טובארנו פינאס 46), פיראס מוגרבי (חן עזרא 84), מוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully