וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון חתם בקווינס פארק ריינג'רס

הילד הרע של הכדורגל האנגלי עזב את ניוקאסל לטובת העולה החדשה. המנג'ר, ניל וורנוק: "הוא ווינר, נעזור לו לחזור לנבחרת"

במשך השבועות האחרונים היה ברור לגמרי כי ימיו של ג'ואי בראטון בניוקאסל ספורים, והערב (שישי) הפכה עזיבתו של הקשר האנגלי את המגפייז רשמית כאשר בארטון חתם לארבע שנים בקווינס פארק ריינג'רס. בארטון, אחד הילדים הרעים של הכדורגל האנגלי, סיים את דרכו בניוקאסל לאחר תקריות רבות וחילוקי דעות מתוקשרים עם ההנהלה, ולא פעם אפילו דאג להביע את ביקורותיו הרבות על התנהלות המועדון בחשבון הטוויטר שלו.

למגפייז נמאס מהשחקן הבעייתי, עד כדי כך כי החליטו להציבו ברשימת ההעברות ולהעבירו לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו של בארטון, בחינם. הקבוצה הזאת, כאמור, היא קווינס פארק ריינג'רס, העולה החדשה של ניל וורנוק. "השגנו שחקן טוב מאוד", אמר המנג'ר המאושר. "אנשים אומרים עליו כל מיני דברים, אבל גם עלי אמרו דברים רעים. הוא ווינר. אפילו בלי הסרט, הוא קפטן כל שבוע. והוא מגיע אלינו כדי להראות לאנשים מה הוא מסוגל לעשות. אנחנו רוצים לעזור לג'ואי לחזור לנבחרת אנגליה".

בארטון עצמו נשמע נלהב גם כן מההצטרפות לעולה החדשה והמעבר ללופטוס רואד: "השאיפות של המועדון מאוד הרשימו אותי. יש להם חבר'ה נהדרים, המנג'ר מדבר על לצרף שניים-שלושה שחקנים חדשים, וביחד עם הפוטנציאל של המועדון והבעלים החדשים, זה יוצר עתיד מבטיח".

שבת באנגליה: ק.פ.ר יוצאת לוויגאן

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully