וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - ראשון לציון: בכורה לסינדו דוסו בהרכב

חלוץ הרכש מחוף השנהב יפתח בדרבי העולות בווינטר (שבת, 19:30). המארחת, ללא רומולו ולביא, בבכורה בליגת העל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה נפגשו הקבוצות בליגה הלאומית שלוש פעמים, כשבסיבוב השני בראשון לציון מנצחת רמת השרון 2:3. את השער השלישי לרמת השרון כבש דור הלוי, היום בראשון לציון, את השער השני לראשון לציון כבש רן יצחק, היום ברמת השרון.

* ב-14 המפגשים בין הקבוצות בלאומית בשנים האחרונות הושג ניצחון ביתי אחד - 1:2 לראשון לציון במשחק העלייה אשתקד.

* שבעה מתוך אותם 14 מפגשים הסתיימו ללא הכרעה.

* לא פחות מחמישה שחקנים של רמת השרון- משה אבוטבול, עמיר נוסבאום, רן יצחק, עקיבא מגרלשווילי וגל ניר - שיחקו בעבר בראשון לציון.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

הקבוצה של מומי זפרן חוגגת בכורה היסטורית בליגת העל ובמועדון מגיעים למשחק מאוד מעודדים מהיכולת וההעפלה לרבע גמר גביע הטוטו. כזכור, הקבוצה לא פתחה את הליגה עד כה וממתינה למפגש עם אשדוד עקב האירועים בדרום. במועדון קיוו לפחות שהדחייה תספיק להם לקבל את השחרור של החלוץ הברזילאי רומולו, אך עד להיום השחרור לא התקבל והוא לא יוכל לשחק. גם הבלם יניב לביא מושעה עקב מחלוקות בנוגע לתנאי שכרו ולא יטול חלק במשחק. זפרן אמר לקראת המשחק: "לא אידיאלי כל מה שקרה, אבל השחקנים מאוד רעבים ומאוד נחושים ואני מאוד אופטימי לקראת מחר ולקראת ההמשך".

הפועל ראשון לציון:

המאמן ניסן יחזקאל ניסה במהלך השבוע להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הנצחון הביתי 2:4 על בני סכנין במחזור הראשון. יחזקאל חושש כי שחקניו יגיעו זחוחים לקרב הקשה, דבר שעשוי לפגוע ביכולתם. השוער אוהד כהן, שלא חש בטוב בימים האחרונים, קיים אימון קל וחלה הטבה במצבו. כהן צפוי להיות כשיר ויפתח בין הקורות. במקרה שתהיה הרעה במצבו של השוער הותיק, נמצא שוער המשנה אבירן דלל בכוננות.

מי שצפוי לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה בליגת העל הוא חלוץ הרכש מחוף השנהב, סינדו דוסו, שלא שיחק במחזור שעבר בשל העובדה שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע באיחור למשרדי המועדון. דוסו צפוי להיות אחד השחקנים המובילים של ראשון לציון העונה כאשר לפחות על פי האימונים בשבוע האחרון נראה כי הוא בכושר טוב מאוד ושיתוף הפעולה שלו עם החלוץ דיוויד גומז עשוי להניב שערים רבים לזכות העולה החדשה מעיר היין.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

אחרי שנה וחצי אומללות בקפריסין, הקשר חוזר למגרשי ליגת העל במטרה להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל. דגו רואה בעונה הזו וברמת השרון מקפצה חזרה אל הקבוצות הגדולות. בשבת, ההזדמנות שלו מתחילה.

הפועל ראשון לציון: סינדו דוסו

במהלך כל הפגרה דיברו בראשון על המחסור בחלוץ זר בעל שיעור קומה. החתמתו של דוסו צפויה לתת תוספת מחץ משמעותית לחוליית ההתקפה של העולה החדשה. דוסו ישתף פעולה עם דיוויד גומז ואסי בלדוט בחלק הקדמי ואם השלישייה הזו תפרח, ראשון עוד תצליח לחמוק ממאבקי הירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, אבי סופר, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, ברוך דגו, בן מלכה, גל בראל, אוסקר גררו, אורן ניסים.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, הילאל מוסא (איתי אלקסלסי), אסי בלדוט, ריף מסיקה, דיוויד גומז, סינדו דוסו.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט
הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully