וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל וניסים נפצעו בהתנגשות ראשים באימון הנבחרת

26.8.2011 / 17:20

הגארדים נחבלו בראשם בצורה קלה. שיבק לשחקנים: "אסור שיקרו דברים כאלה". עודד קטש: "גרמניה פייבורטים על הנייר"

נבחרת ישראל קיימה היום (שישי) אימון בהיכל יד אליהו לקראת היציאה לאליפות אירופה בליטא בלילה בין ראשון לשני. האימון התקיים לאחר יום חופש שקיבלו השחקנים בעקבות הניצחון שלשום על רוסיה 79:89, ומחר ומחרותיים יקיימו בנבחרת שני אימונים נוספים לפני היציאה. לפני האימון צפו בצוות המקצועי בוידאו של גרמניה שנאסף על ידי הסקאוט שי סגלוביץ' שצפה במשחקי הקבוצה בטורניר בגרמניה בשבוע שעבר.

במהלך האימון התרחשה דרמה על הפרקט כאשר הגארד אפיק ניסים חדר לסל והתנגש עם ראשו בפניו של גל מקל. ניסים נחתך במצחו ואילו מקל פתח את השפה העליונה, אך חזר להתאמן לאחר מספר דקות. המאמן אריק שיבק ביקש לאחר מכן מהשחקנים להזהר ואמר בסיום האימון: "יש ארבעה אימונים עד לאליפות אירופה, אני מבקש מכם, דברים כאלה אסור שיקרו". ניסים ומקל לא אמורים לפספס עוד אימונים בעקבות הפציעה.

עוזר המאמן עודד קטש נשמע אופטימי לקראת פתיחת המשחקים בשבוע הבא: "האימון הזה לא היה כל כך קשוח, נפצעו שני שחקנים בטעות בהתנגשות ראשים, לא יותר מדי רציני. אימונים לפני האליפות הם אימונים באווירה מיוחדת, השלמנו את ההכנה וממחר חושבים על גרמניה. רק שכולם יהיו בריאים, ושנשחק כמו ששיחקנו מול רוסיה. כולם מנצחים את כולם באליפויות אירופה, הכל יכול לקרות באליפות, אבל כשגרמניה באים עם נוביצקי ועם הגודל שלהם, הם קבוצה חזקה ועל הנייר הם פייבוריטים. אנחנו נבוא צנועים ומלוכדים ועם האופטימיות שאריק מעביר לנו".

ישראל תפתח את משחקיה באליפות אירופה בשאולאי כבר ביום רביעי הקרוב כשתשחק מול נבחרת גרמניה, לאחר מכן תשחק הנבחרת מול נבחרות צרפת וסרביה בימים חמישי ושישי בהתאמה, תנוח ביום שבת, ובימים ראשון ושני תסיים את שלב הבתים כשתפגוש את נבחרות לטביה ואיטליה בהתאמה. רק שלוש נבחרות מתוך שש יעפילו לשלב הבתים השני שייערך בוילנה בשבוע לאחר מכן.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully