וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 3:4 את ראסינג סנטאנדר

שלושער של רוברטו סולדאדו הוביל את העטלפים לניצחון דרמטי, לאחר שחזרו מ-3:2 בדקה ה-88. סוסיאדד ניצחה 1:2 את חיחון

השביתה בספרד הגיעה סוף סוף לסיומה, וחובבי הכדורגל הספרדי קיבלו מנה ראשונה ממנה הערב (שבת). בעוד שברצלונה וריאל מדריד תיכנסנה למעגל המשחקים רק ביום ראשון (הבלאנקוס יתארחו אצל סראגוסה) ושני (אלופת אירופה תארח בקאמפ נואו את ויאריאל), תצא הליגה לדרך עם שלושה משחקים שיהוו סוג של חימום לקראת ששת המשחקים של יום ראשון.

במוקד משחקי השבת עמדה ולנסיה, שהצליחה לנצח 3:4 א ראסינג סנטאנדר במשחק דרמטי במיוחד. העטלפים עלו ליתרון בדקה הראשונה משער של רוברטו סולדאדו, שניצל הדיפה רעה של השוער טוניו ודחק פנימה את ה-0:1. אך הקבוצה האורחת הצליחה לאזן כבר אחרי חמש דקות, כשסולדאדו עצמו כובש שער עצמי בנגיחה לאחר קרן. המהפך הושלם בדקה ה-14 כשלאוטרו אקוסטה בעט פנימה מקרוב לאחר מהלך נהדר של מנואל אראנה.

בדקה ה-56 הצליחה סנטאנדר לעלות כבר ל-1:3 כשאדריאן קיבל מסירת עומק מפדרו מוניטיס ובעט פנימה. דקה בלבד חלפה ו-ולנסיה צימקה ל-3:2 מנגיחה של אדיל ראמי אחרי הגבהה של פאבלו הרננדס. האורחת חשבה שהיא כבר בדרך לניצחון, אך בדקה ה-88 הצליחה ולנסיה לאזן ל-3:3 מרגליו של סולדאדו אחרי בישול של יונאס. שתי דקות חלפו וסולדאדו השלים שלושער בבעיטה מקרוב לאחר מסירת רוחב של ג'ורדי אלבה. איזו דרמה ענקית ו-3:4 של ולנסיה.

משחקים נוספים:

ספורטינג חיחון - ריאל סוסיאדד 2:1
לספורטינג: מיגל דה לאס קואבס (68). לסוסיאדד: אימנול אגירטצ'ה (35 ו-65)

גרנאדה - בטיס 1:0
לבטיס: רובן קסטרו (88)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully