וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: דימיטריס סלפינגידיס בסגל לישראל

חלוץ פאוק, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 באתונה, חוזר לסגל של סנטוס. המאמן: "מזג האוויר הקשה ישנה את המשחק שלנו"

מאמן נבחרת יוון פרננדו סנטוס פרסם היום (שישי) רשימה של 21 שחקני סגל למשחקי החוץ מול ישראל (שישי הבא) ולטביה (6 בספטמבר). בסגל לא נרשמו הפתעות גדולות. המאמן זימן שוב את ניקולס ליברופולוס בן ה-36, ששיחק ב-0:0 בבוסניה לפני שבועיים. דימיטריס סלפינגידיס מפאוק סלוניקי, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על ישראל באתונה בקמפיין הנוכחי, חזר לסגל.

ברשימה של סנטוס נמצאים שוב מספר צעירים שקיבלו הזדמנות בתקופה האחרונה: בלם שאלקה קיריאקוס פפאדופולוס, המגן אתנאסיוס פטסוס שמשחק עם איתי שכטר בקייזרסלאוטרן והחלוץ סטפנוס אתנאסידיס מפאוק. הפורטוגלי לא ויתר גם על הוותיקים המוכרים: קראגוניס, קצוראניס, סמראס וכן פאנטליס קאפס מא.א.ק אתונה.

מי שנשאר במפתיע בחוץ הוא פנאיוטיס קונה, שחקנה של ברשיה האיטלקית. גם הקשרים ונגליס מוראס ואלכסנדרוס ציוליס נשארו בחוץ מכיוון שאין להם קבוצות.

"המשחק בישראל יתקיים במזג אוויר קשה ונצטרך לשחק חכם", אמר המאמן. "זה ישנה את צורת המשחק שלנו. המטרה היא לנצח ולא לשחק על תוצאה חיובית, אבל נצטרך להימנע ממהלכים פזיזים מול נבחרת שזו ההזדמנות האחרונה שלה לעלות".

הסגל המלא:

שוערים: מיכאליס סיפאקיס (אריס), אלכסנדרוס צורבאס (פנאתינייקוס)

הגנה: וסיליס טורוסידיס (אולימפיאקוס), קיריאקוס פפאדופולוס (שאלקה), אברם פפאדופולוס (אולימפיאקוס), ניקוס ספירופולוס (פנאתינייקוס), סוקרטיס פפאסטאטופולוס (ורדר ברמן), אתנאסיוס פטסוס (קייזרסלאוטרן), לוקאס וינטרה (פנאתינייקוס), יואניס מיינאטיס (אולימפיאקוס)

קישור: קוסטס קצוראניס (פנאתינייקוס), גאורגיוס קראגוניס (פנאתינייקוס), גאורגיוס פוטאקיס (פאוק), סוטיריס ניניס (פנאתינייקוס), יואניס פטפצידיס (אולימפיאקוס), גיורגוריס מאקוס (א.א.ק), פאנטליס קאפס (א.א.ק)

התקפה: גאורגיוס סמראס (סלטיק), סטפנוס אתנאסידיס (פאוק), ניקוס ליברופולוס (א.א.ק), דימיטריס ספלינגידיס (פאוק).

ומי בסגל נבחרת ישראל למשחק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully