וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הבישול, ליאור רפאלוב לא התחמק מהצרות

הקשר של קלאב ברוז' התעמת עם חברו לקבוצה ריאן דונק אחרי הניצחון על זסטאפוני. רוני לוי ומשה אוחיון חגגו כמו שצריך

לא רק שתי הקבוצות התל-אביביות חגגו אתמול (חמישי) את העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. שלושה שגרירים: ליאור רפאלוב, משה אוחיון והמאמן רוני לוי עשו את זה עם הקבוצות שלהם, ויתכן שחלקם הרוויחו על הדרך ביקור מולדת נוסף.

ליאור רפאלוב רשם עוד הופעה מכובדת במדי קבוצתו קלאב ברוז', כשבישל את השער השני בניצחון 0:2 על זסטאפוני הגאורגית. התקשורת הבלגית דיווחה על עימות בסיום המשחק הזה בין רפאלוב לחברו לקבוצה ריאן דונק. הבלם ההולנדי התלונן שרפאלוב היה אנוכי מדי במשחק ואף התלונן עליו בראיון שנערך בסיום המשחק. המאמן ההולנדי של הקבוצה אדרי קוסטר התייחס לתקרית ואמר: "אני חושב שאני יודע מה קרה שם, אבל זה היה מיותר לחלוטין. דברים מהסוג הזה לא צריכים לקרות אצלנו".

גם מאמן סטיאווה בוקרשט רוני לוי הוביל את קבוצתו לשלב הבתים במפעל, אחרי תיקו 1:1 במשחק הגומלין נגד צסק"א סופיה. לוי אמר בסיום המשחק לתקשורת הרומנית: "השחקנים שלי שיחקו מושלם, ידענו בדיוק מה היינו צריכים להשיג במשחק הזה". לקראת שלב הבתים אמר לוי: "לא ממש משנה לי את מי נפגוש שם, אבל אני בטוח שנוכל להעמיד כאן קבוצה טובה שתעשה תוצאות יפות".

אחד השגרירים הבולטים של יום חמישי בערב היה משה אוחיון, ששותף ב-2:3 הדרמטי של לגיה ורשה על ספרטק מוסקבה, שסיים את העונה האירופית של הרוסים והעלה את הפולנים לשלב הבתים. אוחיון אמר לאתר הרשמי של לגיה: "שמחתי מאוד משער הניצחון. נכנסתי במחצית השניה והמאמן אמר לי לשחק מתחת לחלוץ. שיחקתי 20 דקות ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה ולעלות בפעם הראשונה בקריירה שלי שלב בליגה האירופית. השמחה בחדר ההלבשה הייתה מדהימה".

כל מה שרציתם לדעת לקראת הגרלת שלב הבתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully