וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה גברה על יוון 81:82 אחרי הארכה

יריבת נבחרת ישראל ביורובאסקט נהנתה מערב גדול של ברניאני, גלינארי ובלינלי. טורקיה ניצחה את מונטנגרו 69:81

חמישה ימים בלבד נותרו עד פתיחת יורובאסקט 2011, והנבחרות המשתתפות עורכות בימים האחרונים את ניסויי הכלים האחרונים שלהן לפני הדבר האמיתי. נבחרת איטליה, שתפגוש את נבחרת ישראל במחזור האחרון של שלב הבתים (5/9), במשחק שעשוי להיות מכריע עבור שחקניו של אריק שיבק וסימונה פיאנג'יאני, גברה הערב (חמישי) 81:82 על נבחרת יוון אחרי הארכה.

האיטלקים אמנם פתחו בצורה טובה יותר והוליכו 11:20 בתום הרבע הראשון, אלא שיוון השיבה עם רבע שני מצוין משלה, ובתום דקות אחרונות צמודות המשחק הלך לו להארכה, ושם יכולת מצוינת של דנילו גלינארי (23 נקודות, 6 ריבאונדים) ואנדרה ברניאני (16, 9) העניקו לאיטליה את הניצחון. גם מרקו בלינלי בלט עם 21 נקודות, ועשרה נסיונות מחוץ לקשת (שלושה נכנסו פנימה). את יוון הוליך יואניס בורוסיס עם 26 נקודות, אנטוניס פוציס וניקוס זיסיס הוסיפו 14 כ"א.

כאמור, איטליה תשחק בבית ב' של הטורניר עם ישראל, סרביה, צרפת ולטביה, בעוד יוון בבית ג' החלש, עם מונטנגרו, קרואטיה, בוסניה, מקדוניה ופינלנד (שעלתה מטורניר ההזדמנות האחרונה).

* בטורניר ההכנה שהתקיים בימים האחרונים באיסטנבול זכתה המארחת טורקיה, לאחר שגברה בגמר 69:81 על מונטנגרו. הידו טורקוגלו הוליך את המנצחים עם 13 נקודות, עומר אסיק הוסיף 12. את המונטנגרים הוביל ניקולה ווצ'ביץ' המוכשר עם 15 נקודות, עומאר קוק הוסיף 14.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully