וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקנים: "אף אחד לא צריך להיות מאוכזב"

25.8.2011 / 19:41

מאמן מכבי חיפה דיבר על ההדחה מליגת האלופות: "בפנדלים נפלנו מנטלית". משומר וגולסה צפויים להיעדר בשבת

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי ערך הערב (חמישי) אסיפה עם שחקניו ודיבר על המשחק בגנק וההדחה מליגת האלופות: "אני מסתכל על הפנים שלכם ואני רואה שאתם מאוכזבים. אין לי מה לומר לכם. אף אחד לא צריך להיות מאוכזב כי נתנו 100 אחוז. בחצי השעה הראשונה לא נכנסנו טוב למשחק, אבל מהדקה ה-30-35 הייתי די גאה בכם כי נלחמתם עד הסוף.

"יש עכשיו ליגה אירופית וגם זה לא רע", המשיך המאמן. "אנחנו בונים את הדרך ונשחק נגד קבוצות טובות במסגרת חזקה. בפנדלים נפלנו מנטלית, אבל עמדנו יפה על המגרש. שאף אחד לא יבלבל אתכם עכשיו, גם קבוצות גדולות מפסידות בפנדלים ואין מה לעשות. אני יודע שאלה שלא משחקים מוציאים דברים החוצה ולפעמים מדברים יותר מדי. יש לי רק דבר אחד לומר לכם - סבלנות. ראיתם שיש הרכבים לליגת האלופות ואחרים משחקים בליגה. אני מבקש לא להתייאש".

באימון עצמו המאמן לא תרגל הרכב לקראת משחק הליגה בשבת מול הפועל פתח תקוה וזאת משום שהשחקנים שנטלו חלק במשחק בבלגיה לא ערכו אימון מלא. ללא קשר, אייל משומר כלל לא נטל חלק באימון ועלי עוסמאן הוא שאמור למלא את עמדת המגן הימני. משומר סובל ממתיחה בשריר. גם אייל גולסה לא צפוי לשחק מול פתח תקוה. מוחמד גדיר עשוי לקבל את חולצת ההרכב במקומו.

יוריצה בוליאט ייעדר שישה שבועות
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully