וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקבוצה עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית

האדומים הביסו 0:4 את אקרנאס, השלימו 1:4 בסיכום המפגשים וישתתפו בפעם הרביעית בתולדותיהם בשלב הבתים

לא סתם אומרים על הפועל תל אביב שהיא קבוצה עם מסורת אירופית מפוארת בקנה מידה ישראלי. האדומים מחקו הערב (חמישי) את ההפסד המביך 1:0 בשבוע שעבר, ניצחו 0:4 את אקרנאס בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית והבטיחו את עלייתם לשלב הבתים, בפעם הרביעית בתולדותיה, כולל גביע אופ"א. אלרואי כהן העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-37, עומר דמארי הוסיף בדקה ה-53, טוטו תמוז כבש בדקה ה-81 ומהראן לאלה השלים בדקה ה-90 כדי להבטיח לקבוצה עונה אירופית ארוכה. עכשיו, דרור קשטן ושחקניו יחכו לראות לאיזה בית ישובצו בשלב הבתים, בהגרלה שתיערך ביום שישי בשעה 14:00.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב (ימין) חוגג עם טוטו תמוז. ברני ארדוב
ייצרו כמה מהלכים קבוציים נהדרים. כהן/ברני ארדוב

האדומים דיברו הרבה על כך שהם רוצים להמשיך במומנטום שהתחיל בניצחון 1:4 על מכבי פתח תקוה, ובהחלט הצליחו לעשות את זה. הפועל תל אביב נראתה מצוין, הכתיבה את קצב המשחק באופן ברור וייצרה מהלכים קבוצתיים ברמה גבוהה מאוד, שלא היו מביישים אפילו את התיאום שהיה בקבוצה בשנתיים האחרונות וכוכבים כמו איתי שכטר, גילי ורמוט, ערן זהבי, ביברס נאתכו ובן שהר.

אם יש שחקן שראוי לציון חיובי הוא נעאל חוטבא. הרבה גבות הורמו כשלואיס פרננדז זימן אותו למשחק הנבחרת לקראת יוון מוקדם יותר, אך המגן הימני בישל שני שערים נהדרים והוכיח שהוא אחד המגנים הימניים הטובים בארץ. יחד עם זאת, עדיין עליו לשפר מספר דברים בחלק ההגנתי. בהפועל כבר לא זוכרים את עמרי קנדה, שאיבד את מקומו בהרכב למגן הצעיר, שהגיע מהפועל פתח תקוה בקיץ. שחקן נוסף שהיה מצוין הוא רועי גורדנה הצעיר, אף הוא שיחק בהפועל פתח תקוה בחצי העונה האחרונה. הקשר הצעיר, שגדל בנוער של הפועל, פתח בהרכב במקום אביחי ידין הפצוע והמושעה והמשיך להציג יכולת משכנעת כפי שהציג מול מכבי פתח תקוה, כשנכנס כמחליף.

מהלך המשחק

דקה 9: אבוטבול בעט כדור חופשי מצוין מ-28 מטר, אך הוא חלף סמוך לקורה וחמק לחוץ.

דקה 11: אבוטבול מסר כדור רוחב בבעיטה חופשית לאיגייבור, אך הניגרי בעט מעל השער.

דקה 23: טעות של חוטבא הובילה למתפרצת מסוכנת של אקרנאס. רדאביצ'יוס העביר מסירת רוחב ואומה איבד ברחבה.

דקה 24: חוטבא הגביה מאגף ימין, יוקשאס הגיע ראשון ובעט לעבר שערו שלו, לפני שדמארי דחק את זה פנימה. אלא שהכדור היה בחוץ והשער נפסל.

דקב 29: כדור חופשי של אבוטבול עבר את כל הרחבה, אך פרנסמן לא הספיק להגיע.

דקה 31: איגייבור פרץ מאגף ימין והעביר מסירת רוחב לדמארי, שבעט עם העקב מארבעה מטר, אך זובאס הדף.

דקה 37: גול! אבוטבול הכניס מסירת עומק יפה, איגייבור נתן לכדור לעבור לו בין הרגליים וזה הגיע לחוטבא, שהגביה לפינה הרחוקה וכהן נגח מקרוב פנימה. 0:1 להפועל תל אביב ו-1:1 בסיכום המפגשים.

דקה 53: גול! איגייבור העביר מסירת עומק לחוטבא, שמסר כדור רוחב מעולה לדמארי, שהסתנן מאחורי השומר שלו ובעט פנימה. 0:2 להפועל תל אביב, שמובילה 1:2 בסיכום המפגשים.

דקה 62: חוטבא הכניס מסירת עומק לדמארי, שהסתובב מול גלבצקאס ושיחרר בעיטה חזקה החוצה.

דקה 65: שוב אבוטבול בכדור חופשי. הפעם הקשר בעט נהדר מ-25 מטר, כדור שנעצר במשקוף.

דקה 69: תמוז בעט חזק מ-20 מטר, זובאס הדף, כהן הגיע ראשון והעביר מסירת רוחב לאיגייבור, שבעט אך שוב נבלם על ידי זובאס בהצלה נהדרת.

דקה 74: אבוטבול הכניס מסירת עומק מצוינת לדמארי, שנותר לבד מול זובאס, אך בעט לא מספיק טוב והשוער הדף לקרן.

דקה 77: דמארי מסר כדור רוחב לטועמה, שנותר חופשי לגמרי מרחק 14 מטר מהשער, אך הקשר בעט לא מספיק טוב והשוער הדף לקרן.

דקה 79: טועמה העביר מסירת רוחב לתמוז, שאיבד את הכדור, אך דמארי הגיע ראשון ובעט לא מספיק טוב.

דקה 81: גול! טועמה העביר מסירת רוחב לדמארי, שהכניס בנגיעה אחת לתמוז, ששעט קדימה ושיחרר טיל לפינה. 0:3 להפועל תל אביב ו-1:3 בסיכום המפגשים.

דקה 90: גול! טועמה הגביה כדור מאגף שמאל, לאלה הגיע ראשון ונגח בעוצמה פנימה. 0:4 להפועל תל אביב ו-1:4 בסיכום המפגשים.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, רועי גורדנה (מחמוד עבאס, 86), אלרואי כהן (סלים טועמה, 75), עומר דמארי (מהראן לאלה, 86), טוטו תמוז.

הרכב אקרנאס: אמיליוס זובאס, דאיניוס גלבצקאס (אאורימס ורטליס, 70), אנדריוס יוקשאס, מנטאס סמוסיובאס, גיידריוס טומקביצ'יוס, רמונאס רדאביצ'יוס, אורימאס קוצ'יס, אוצ'נה אומה, מרקו אנג'לקוביץ' (מאורו אלונסו, 78), אנדריוס וליצ'קה (אדמה פופאנה, 56), איגנס דדורה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully