וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה

איילי (28) וסבאיוס (71) כבשו בניצחון השני של נצרת העונה. נצרת עילית - אשקלון 2:1. מאוולי וטגה כבשו לאשקלון, כהן צימק

המחזור השני בליגה הלאומית שנפתח ביום שישי שוב לא יהיה מלא. ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי המשחק בין מכבי באר שבע לסקציה נס ציונה, שהיה אמור להתקיים בשבת, יידחה בשל המצב הביטחוני בדרום. במקום משחק הליגה, שתי הקבוצות נפגשו במסגרת גביע הטוטו, בו ניצחה סקציה נס ציונה 0:1 את הבאר שבעים משער של ארנון טמיר.

ארבעה משחקים נוספים יתקיימו כמתוכנן בסוף השבוע. העולה החדשה מכבי אום אל פאחם חילצה 0:0 במשחק החוץ מול הפועל הרצליה בזכות יכולת נהדרת של השוער הוותיק מאיר כהן. הפועל רעננה השיגה ניצחון ראשון כשגברה בחוץ 0:2 על בני לוד. בשבת עלתה מכבי אחי נצרת למקום הראשון, כשניצחה 0:2 את מכבי הרצליה. הפועל אשקלון פתחה עונה עם 1:2 בחוץ על הפועל נצרת עילית.

משחקי שישי:

הפועל הרצליה - מכבי אום אל פאחם 0:0

העולה החדשה, שביצעה בקיץ רכש מרשים, הגיעה באופוריה אחרי ה-0:3 על בני לוד במחזור הפתיחה ולא נראתה טוב. למזלה, בשער שלה עומד מאיר כהן הבלתי נגמר. השוער הוותיק רשם תצוגה ענקית והדף שוב ושוב את הניסיונות של שחקני הרצליה. לשיאו הגיע כהן בדקה ה-35 כשהדף פנדל של יניב דוד אחרי שערן פוס הוכשל ברחבה על ידי לואי טהא. תומר קשטן המתוסכל ראה גם במחצית השנייה את שחקני ההתקפה שלו מפספסים הזדמנויות ולא מספיק חדים מול השער. מנגד, המחליף עובדה זבידאת היה קרוב לכיבוש בהזדמנות נדירה לאורחים, אבל יניב מזרחי עצר מצוין והשאיר את התוצאה מאופסת.

בני לוד - הפועל רעננה 2:0

שתי מפסידות המחזור הראשון נפגשו ובסיום 90 הדקות רשמה רעננה שלוש נקודות ראשונות בעוד הקבוצה של אבו סובחי עדיין עם אפס נקודות ואפס שערי זכות למרות שבסגל שלה ניתן למצוא שחקנים איכותיים כמו יקיר שינה ומוראד אבו ענזה. רעננה הפסידה בעונה שעברה בשני המפגשים מול לוד, אבל הרצף הזה נעצר בזכות שערים של מוחמד פודי בדקה ה-60 ואופיר מלמד שתי דקות לסיום.

משחקי שבת:

מכבי אחי נצרת - מכבי הרצליה 0:2

אחרי הניצחון הנאה על בשבוע שעבר בפתיחת משחקי הליגה הלאומית בחוץ על הפועל רעננה, חזרה מכבי אחי נצרת הביתה, לאצטדיון בעילוט להתמודדות מול מכבי הרצליה, שסיימה במחזור הראשון בתיקו 0:0 מול הפועל ירושלים במשחק חלש מאוד. בדקה ה-28 העלה סרג' איילי את אחי נצרת ליתרון, שהחזיק מעמד עד למחצית. החלוץ מחוף השנהב עוד הספיק להחמיץ פנדל לפני שהקולומביאני בן ה-31 של נצרת קרלוס סבאיוס, גם הוא כמו איילי שחקן שעבר בכמה תחנות בארץ, הבקיע בדקה ה-71 את השער השני במשחק ואת השני שלו העונה, וקבע את התוצאת המשחק. ניצחון שני לאחי נצרת, בינתיים המפתיעה הגדולה של הליגה הלאומית.

הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון 2:1

לא רחוק מעילוט, באיצטדיון גרין, אירחה הפועל נצרת עילית את הפועל אשקלון, לה היה זה משחק ראשון העונה, אחרי שהמצב בדרום דחה את המפגש עם מכבי באר שבע במחזור הקודם. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הבקיע אוסיי מאוולי הגנאי את השער הראשון במשחק, בדקה ה-57. בדקה ה-82 הוסיף אמייה טגה שער נוסף לזכות אשקלון, לפני שבדקה ה-84 הובקע שער מצמק על ידי ניר כהן מנצרת עילית ניר כהן, שקבע גם את תוצאת המשחק, והבטיח לנצרת עילית עוד סוף שבוע במרתפים של הליגה, ולשחקני אשקלון נסיעה עם הרבה מצב רוח טוב בחזרה לדרום.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully