וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "מרגיש בר מזל להיות בברצלונה"

קשר אלופת אירופה מתכונן לסופר קאפ האירופי מול פורטו. גווארדיולה: "קשיים מאתגרים אותנו" (ו', 21:30, ספ' 1 ו-HD)

פתיחת העונה הלא שגרתית של ברצלונה תימשך מחר במונאקו עם מפגש הסופר קאפ המסורתי מול מחזיקת הליגה האירופית, פורטו (שישי, 21:30, ספורט 5 ו-HD). שביתת השחקנים דחתה את פתיחת העונה של אלופת ספרד ואירופה, שהספיקה בינתיים לגבור 4:5 על ריאל מדריד בסיכום שני המפגשים בסופרקופה הספרדי ו-0:5 על נאפולי השבוע. המשחק, שייערך באצטדיון לואי השני במונאקו, יהיה ה-14 במתכונת הנוכחית של הסופר קאפ.

גווארדיולה: "פורטו קבוצה חזקה מאוד"

בארסה, שצירפה הקיץ שניים מהתותחים הכבדים של היבשת בדמותם של ססק פברגאס מארסנל ואלכסיס סאנצ'ס מאודינזה, זכתה בליגת האלופות אשתקד לאחר 1:3 על מנצ'סטר יונייטד בגמר בוומבלי. ליאונל מסי נראה בכושר מצוין, כבש שלושה שערים בשני המפגשים מול ריאל מדריד וצמד מול נאפולי ונראה בכושר מצוין לאחר קיץ לא פשוט עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה. ברצלונה תיאלץ להסתדר ללא ג'ראר פיקה, קרלס פויול ואיברהים אפלאי הפצועים.

מאמן בארסה פפ גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "חבל לי על ההיעדרות של פיקה ופויול, אבל אנחנו לא יכולים להגיד שרק בגלל זה לא ננצח או משהו כזה. הקשיים רק מאתגרים אותנו. פורטו היא קבוצה חזקה ואינטנסיבית, שתמיד מפעילה לחץ על היריבות שלה. היא קבוצה שזכתה בשישה משבעת התארים האחרונים במפעלים בהם השתתפה". על סיום השביתה אמר המאמן: "להתחיל את הליגה אלה חדשות מצוינות עבור כולנו".

ססק פברגאס הוסיף: "חבריי והמשפחה שלי מאוד מאושרים שעברתי לברצלונה. עם הקבוצה הזו אפשר ללכת עד הסוף בכל המפעלים, וכולם כאן ממש כאחד. זה מה שהפתיע אותי. אני מרגיש בר מזל להיות חלק מברצלונה ומקווה שנזכה בסופרקאפ".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, אריק אבידל, אדריאנו, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, פדרו, ליאונל מסי, דויד וייה.

פורטו תתגבר על עזיבתו של וילאש בואש?

בצד השני, פורטו הייתה אחת הקבוצות הכי מרשימות באירופה אשתקד, כשזכתה בטרבל נהדר, כולל אליפות פורטוגל והגביע, תחת המאמן אנדרה וילאש בואש, שהתקדם בקיץ וחתם בצ'לסי. המאמן החדש ויטור פריירה התקדם לתפקיד לאחר ששימש כעוזרו של וילאש בואש וידריך את הקבוצה בליגת האלופות העונה.

הדרקונים פתחו מצוין את העונה עם זכייה בסופר קאפ המקומי ושני ניצחונות ליגה. פורטו איבדה לא רק את המאמן שלה בקיץ, אלא גם את החלוץ הנהדר רדאמל פלקאו, שעבר לאתלטיקו מדריד לפני שבוע, כשאליו הצטרף גם רובן מיקאל. החלוץ שהגיע למלא את מקומו של הקולומביאני הנהדר הוא קלבר, שעדיין לא מצא את הרשת במשחק רשמי בקבוצתו החדשה.

הרכב משוער פורטו: הלטון, כריסטיאן ספונארו, רולאנדו, ניקולאס אוטמנדי, חורחה פוסילה, פרדי גוארין, סוזה, ז'ואאו מוטיניו, הולק, קלבר, סילבסטרה וארלה.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully