וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו השלים מעברו לליאז'

25.8.2011 / 17:32

הצהובים חתמו על טופס השחרור של הקשר, עליו יקבלו 500 אלף יורו, ומסרו: "השחקן בחר לבזבז כסף וזמן יקר בבוררות"

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) באופן רשמי את עיסקת מכירתו של הקשר מאור בוזגלו לקבוצת סנטנדרד ליאז' הבלגית תמורת 500 אלף יורו. ראשי מכבי תל אביב חתמו על מסמכי העיסקה ובנוסף העבירו לבלגים את חתימתם על השחרור הבינלאומי של בוזגלו, שיהפוך החל מהערב באופן רישמי לשחקנה של ליאז'.

מועדון מכבי תל אביב הגיב הערב למעשה לראשונה באופן רשמי לפסק הבורר, עורך הדין חנוך קינן והודעה שנכתב באתר הרישמי של הצהובים נמסר: "בחנו בעיון רב את החלטתו של הבורר עו"ד חנוך קינן בה כתב את התייחסותו ל-17 הטענות אותן העלה מאור בוזגלו כנגד מכבי תל אביב. הטענות אותן העלה מר בוזגלו שהובאו בפני הבורר כללו את הטענה כי מכבי תל אביב הפרה את החוזה עם השחקן. מכבי תל אביב טענה בתוקף לאורך כל הדרך כי כיבדה את חוזהו של השחקן ולכן החוזה שריר וקיים.

"בהחלטתו, הסכים הבורר עם עמדתה של מכבי תל אביב וקבע בצורה נחרצת כי הטענה משוללת כל יסוד. למעשה, מתוך 17 הטענות השונות שהעלה מר בוזגלו, והובילו להליך יקר וממושך זה, כולן למעט אחת נדחו על הסף על ידי הבורר. למרבה הצער, השחקן בחר ללכת באפיק זה - שגזל משאבים רבים וזמן יקר. מכבי תל אביב השלימה עם קבוצת סטאנדרד ליאז' את הליך העברת השחקן".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully