וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את קייזרסלאוטרן ושכטר

מריו גומז חגג עם שלושער מול השדים האדומים, שנראו רע מאוד. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות. לברקוזן - דורטמונד 0:0

אחרי שלושה מחזורים עם לא מעט הפתעות ובעיקר הרבה שערים, נמשך אתמול (שישי) המחזור הרביעי בבונדסליגה כאשר הרטה ברלין גברה על שטוטגרט 0:1 וחגגה ניצחון ראשון מאז חזרה לליגה הבכירה. הליבה של המחזור התקיימה היום, ובה למד איתי שכטר להכיר את נחת זרועה של באיירן מינכן מקרוב, כשקייזרסלאוטרן הובסה 3:0 על ידה בבית לאחר שלושער של מריו גומז. המבורג המדשדשת המשיכה במשבר כשהפסידה בבית 4:3 לקלן, לה זה היה ניצחון ראשון העונה. ורדר ברמן הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מול הופנהיים. אלמוג כהן השלים 90 דקות ב-0:1 של נירנברג על אוגסבורג. האלופה דורטמונד חזרה עם 0:0 מלברקוזן.

הרטה ברלין - שטוטגרט 0:1

העולה החדשה פתחה את העונה בצורה די מאכזבת עם הפסד ביתי 1:0 לנירנברג, והערב היא חגגה סוף סוף ניצחון ראשון מאז שובה לבונדסליגה. קבוצתו של ברונו לבאדיה, שפתחה את העונה מצוין עם 0:3 על שאלקה, נראית רע בשבועיים האחרונים, כאשר לאחר תיקו מול מנשנגלדבאך והפסד ללברקוזן, הגיע הפסד נוסף שהופך את פתיחת העונה של שטוטגרט מבינונית למאכזבת. האורחים אמנם היו נחותים הערב באולימפיאדה-סטדיום, אך נכנעו בסופו של דבר לשער של רפאל, שנגח בדקה ה-87 אחרי הגבהה של פטריק אברט.

קייזרסלאוטרן - באיירן מינכן 3:0

27 באוגוסט 2010 היה אחד הערבים המאושרים של אוהדי קייזרסלאוטרן בשנים האחרונות. זה היה לאחר שהשדים האדומים ניצחו 0:2 את באיירן מינכן בפריץ וואלטר ארנה. שנה בדיוק חלפה והבווארים השיגו את הנקמה ובגדול עם 0:3 קל במיוחד, כשלאוטרן נראית רע במיוחד. מריו גומז חגג עם שלושער, בעוד איתי שכטר יכול לפחות להתנחם מהעובדה שהשלים 90 דקות. השדים האדומים יחפשו את הנקודות שלהם מול יריבות אחרות כי הם ממש לא ברמה של באיירן כרגע, בטח לא עם בלם כמו רודני.

באיירן פתחה בלחץ כבד על השער של קווין טראפ, שהיה מצוין. בדקה התשיעית הגיעה האורחת להזדמנות מצוינת לאחר מסירה כפולה בין תומאס מולר לפיליפ לאהם, אך האחרון החמיץ משישה מטר. בדקה ה-37 הצליחה באיירן לעלות ליתרון מוצדק לאחר נגיעת יד של רודני ברחבה. מריו גומז בעט את הפנדל מצוין וזה 0:1 לבאיירן.

בדקה ה-55 קיבלה באיירן פנדל נוסף אחרי שרודני האומלל בעט במולר. גומז בעט את הפנדל, טראפ הדף, אך החלוץ הגיע ראשון ודחק פנימה את ה-0:2. בדקה ה-69 כבשה באיירן את השלישי, כשמולר פרץ באגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין גומז שבעט פנימה את ה-0:3. מלך שערי אשתקד, שכבש 28 ב-2010/11, השלים שלושער ראשון העונה ויש לו ארבעה שערים עד כה. עם זה לא הספיק, אז איבו איליצ'ביץ' ספג כרטיס אדום בדקה ה-90.

לברקוזן - דורטמונד 0:0

בעונה שעברה התחילה דורטמונד את הבריחה בדרך לאליפות עם ניצחון 1:3 בביי ארינה. הפעם, קרב הצמרת בין האלופה לסגניתה לא ענה על הציפיות והסתיים בתיקו מאופס. לשתי הקבוצות היו מצבים טובים לכבוש ודורטמונד הייתה זו שהחזיקה יותר בכדור, אבל השוערים עמדו במבחן ושמרו על רשתות נקיות. מיכאל קאדלץ הורחק משורות לברקוזן בדקה ה-64, כאשר 13 דקות לאחר מכן עבירה גסה של מריו גצה, כוכבה הגדול של דורטמונד, שלחה גם אותו החוצה בכרטיס אדום. דורטמונד עם שבע נקודות מארבעה משחקים, בדיוק כמו לברקוזן.

נירנברג - אוגסבורג 0:1

הקבוצה של אלמוג כהן אמנם פתחה את העונה עם ניצחון 0:1 על הרטה ברלין בחוץ, אך מאז מצבה הלך והידרדר והיא ספגה שני הפסדים ברציפות, אחד הגיוני וצפוי בחוץ מול דורטמונד ואחד מאכזב בבית מול האנובר. נראה שנירנברג לא הייתה יכולה לבקש יריבה נוחה יותר להתאושש מולה מאשר אוגסבורג הצנועה, שרק עלתה לבונדסליגה ועדיין לא הצליחה להשיג ניצחון, והצליחה להשיג ניצחון שני העונה, גם הפעם 0:1. הפעם הכובש היה אלכסנדר אסווין בדקה ה-76, אלמוג כהן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

משחקים נוספים:

הופנהיים - ורדר ברמן 2:1

כבשו לברמן: מרקו ארנאוטוביץ' (38), מרקוס רוזנברג (83), כבש להופנהיים: רוברטו פירמינו (37)

פרייבורג - וולפסבורג 0:3

כבשו לפרייבורג: אוליבר בארת (30), אריק ינדריסק (40), סדריק מקיאדי (59)

המבורג - קלן 4:3

כבשו להמבורג: מלאדן פטריץ' (11, פנדל), סלובודאן ראיקוביץ' (60), יונג מין סון (63), כבשו לקלן: אדיל צ'יהי (21), מיליבויה נובאקוביץ' (49), כריסטיאן קלמנס (84), קווין מקנה (88)

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully