וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: אור ברוך קיבל זימון בכורה

25.8.2011 / 15:11

חלוץ שיקגו זומן למשחק הידידות נגד אנגליה ב-6 בספטמבר אחרי שהרשים את לוזון. זימונים גם לזיזוב, בן צעירי ומלכה

ב-31 במרץ נחשף לישראל חלוצה הישראלי הצעיר של שיקגו פייר אור ברוך, שעד אותו שלב לא היה מוכר בארץ מכיוון שעזב את הארץ עם משפחתו בגיל צעיר. לאחר פרסום הכתבה, החל מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון להתעניין בחלוץ הישראלי, צפה בו בפעולה והחליט לכלול אותו בתוכניות לקראת יורו 2013.

היום (חמישי) הכריז לוזון על הסגל שימריא לאנגליה ב-6 ספטמבר למשחק הידידות נגד אנגליה, כאשר בין 25 השחקנים נכלל לראשונה ברוך הצעיר, שבכתבה דיבר על רצונו לייצג את הנבחרת, על אף התעניינותה של נבחרת ארצות הברית הצעירה בשירותיו. ארבעה חודשים לאחר פרסום הסיפור, לוזון התעניין לגבי האפשרות לצרפו, אבל התחייבויותיו של ברוך לקבוצתו שיקגו מנעו ממנו להצטרף למחנה אימונים שקיימה הנבחרת באוקראינה.

לוזון סיפר אז "ראיתי את אור ברוך משחק, התרשמתי שהוא שחקן שיכול לעזור לנו מאוד לקראת יורו 2013. יש לו איכויות, עוצמה פיזית וטכניקה טובה. הוא ראוי להיות בסגל ובהחלט יכול להוות גורם חשוב".

שחקנים נוספים שזומנו לראשונה הם אלי זיזוב, בן צעירי ומוטי מלכה. לא פחות משבעה שחקנים בסגל מגיעים ממכבי תל אביב, הבולטים שבהם משה לוגסי, דור מיכה ועומר ורד שנמצאים בכושר מצוין ומשחקים באופן קבוע בהרכב קבוצתם.

הסגל המלא:

שוערים: ברק לוי (מכבי תל אביב), בוריס קליימן (הפועל תל אביב).

שחקני הגנה: אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע), אליעזר דסה (בית"ר ירושלים), עומר ורד (מכבי תל אביב), תום מונד (מכבי הרצליה), גל מיו (נס ציונה), סארי פלאח (מכבי חיפה), בן צעירי (בני יהודה).

שחקני קישור: חסן אבו זייד (בני יהודה), גיא אסולין (מנצ'סטר סיטי), בן בוטבול (מ.ס. אשדוד), ניר ביטון (מ.ס. אשדוד), אלי זיזוב (מכבי תל אביב), משה לוגסי (מכבי תל אביב), דור מיכה (מכבי תל אביב), מוטי מלכה (הפועל באר שבע), ציון צמח (מכבי פתח תקוה), רועי קהת (מכבי תל אביב).

שחקני התקפה: אור ברוך (שיקגו פייר), מואנס דבור (מכבי תל אביב), מוחמד כליבאת (מכבי נתניה).

מי אתה אור ברוך?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully