וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אוסטריה התנגדה שישראל תארח את אליפות העולם

למרות הסכמת בריטניה, האוסטרים טירפדו את היוזמה והטורניר יתקיים בשיטת בית וחוץ של כ"א מהנבחרות, כפי שנקבע מראש

איגוד הכדוריד האוסטרי הטיל וטו על אירוח טורניר מוקדמות אליפות העולם בישראל לאחר שנבחרת בריטניה כבר הביעה את הסכמתה, ולא הותירה לאיגוד הבינלאומי ברירה אלא לחזור לאופציה הראשונה - קיום משחקי בית וחוץ של כל אחת מהנבחרות, כפי שנקבע במקור, כשהראשונה תעפיל לשלב הפלייאוף.

כזכור, ההצעה הישראלית לארח כאן את אוסטריה ובריטניה התפתחה לאחר שהבריטים פנו בבקשה לבטל את משחקי הבית שלהם, ולהעתיק אותם כמשחקים כפולים בישראל ובאוסטריה, דבר שנדחה על ידי האיגוד הבינלאומי בטענה שמנוגד לתקנון. למרות זאת, התקנון איפשר קיום של טורניר משולש באחת המדינות, ויושב ראש האיגוד דורון שמחי ניסה לקדם את הרעיון במטרה לקיים חגיגת כדוריד בינלאומית בישראל. האוסטרים טירפדו את הרעיון כשהודיעו אמש כי הם מתנגדים.

הבריטים שכנראה ניסו לחסוך בעלויות, טענו שעיקר הבעיה היא במציאת מקום אירוח ושיש קושי לקבץ את השחקנים שמגיעים מרחבי האי הבריטי, אבל מסתבר שלאחר שהאיגוד הבינלאומי הבהיר כי הנבחרת עלולה להסתכן בהרחקה, נמצא האולם שיארח את ישראל בלונדון בחודש נובמבר. אגב, ההיכל האולימפי שיארח בקיץ הבא את טורניר הכדוריד במשחקים האולימפיים הוא מתקן שרק אפשר לפנטז עליו, ועדיין, לא בו ייערך המשחק.

"חבל, האמנו שנוכל לארח כאן טורניר ייחודי שאותו היינו הופכים לחגיגת כדוריד, ודבר שבוודאות היה משפר את סיכויי הנבחרת להגיע לפליאוף", סיכם שמחי. "למרות זאת, הנבחרת תהיה מוכנה למשחקים ואני מאוד מקווה שנשיג את הכרטיס ונמשיך לקדם את הכדוריד הישראלי".

מכבי ראשון לציון מתכוננת

בנושא אחר, מכבי ראשון לציון שמתכוננת למוקדמות ליגת האלופות שיפתחו בשבת הבאה, תקיים הערב (19:30, בית מכבי) משחק אימון מול נבחרת העתודה, ומחר מול עירוני רחובות. אמש החלה מכירת הכרטיסים לטורניר הפיינל פור של מוקדמות הצ'מפיונס, ובמוקדים רבים בעיר נתלו שלטי ענק - "אירופה כבר כאן". קפטן הקבוצה יואב נאמן כבר מתרגש: "זה טורניר שמאורגן היטב וברמה מקצועית גבוהה ביותר, וזו הזדמנות להרוויח אוהדי כדוריד חדשים בשביל הליגה ונבחרת ישראל".

מכבי קרית מוצקין, אולי הקבוצה הכי ישראלית בעונה שעברה, שהייתה מבוססת רק על שחקני בית ועל זר יחיד, הולכת לשנות את פניה. מוצקין, שהגיעה לחצי גמר גביע המדינה ולבית העליון בליגה, מתמודדת עם עזיבת יריב רינקוב, מור קמחי, אלון כהן וכנראה גם יוני פיק, והיא החתימה שלושה זרים - הרומני רומן גיצ'ה, הפיבוט ששוקל 122 ק"ג ומגיע מנס ציונה, וצמד מקשרים מסרביה - ברטיסלאב סטאנקוביץ' וסרדאן ג'ורג'ביץ', ששיחקו יחד בפרטיזן בלגרד (ג'ורג'ביץ' שיחק בעונה החולפת ביוון).

יושב ראש הקבוצה פיני ליבוביץ': "על המאמן יגאל גושן מוטל לקלוט את הזרים ואת חמשת השחקנים שהעלינו מהנוער. הייתי מאוד רוצה להשיג את המקום הרביעי בליגה הסדירה, ולהרוויח יתרון ביתיות ברבע גמר הפליאוף. אני בטוח שקהל האוהדים שלנו ייהנה העונה מקבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully