וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: קרייג בראקינס חתם בקבוצה

הפורוורד של פילדלפיה הצטרף עד לסיום השביתה ב-NBA ויוסיף כישרון לקבוצה. ג'וש דאנקן יעבור ניתוח וייעדר כחודשיים

מכבי אשדוד הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפאוור פורוורד קרייג בראקינס (2.08 מ', 24). מדובר בשחקנה של פילדלפיה שמגיע במסגרת חוזה שמאפשר לו לחזור לארצות הברית מיד עם סיומה של השביתה בליגה. בראקינס, שחקן פנים אתלטי ומוכשר, נבחר בדראפט 2010 במקום ה-21 על ידי אוקלהומה סיטי

במרבית עונתו הראשונה כמקצוען שיחק בראקינס בליגת הפיתוח של ה-NBA, שם העמיד ממוצעים מרשימים של 20.1 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים ב-37 דקות למשחק. לפני כן, בעונתו השנייה באוניברסיטת איווה סטייט, העמיד בראקינס ממוצעים של 20.2 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק. בעונתו השלישית והאחרונה באוניברסיטה, העמיד בראקינס ממוצעים של 16.5 נקודות, 8.5 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-1.2 חסימות למשחק.

במקביל להחתמתו של בראקינס, נחשפה הקבוצה לחדשות פחות טובות בימים האחרונים, לפיהן שחקנה ג'וש דאנקן ייאלץ לעבור ניתוח בברכו בשל פציעה אשר אירעה במהלך הפגרה. ניתוח זה ישבית את דאנקן מפעילות לתקופה של כחודשיים. לאחר שיסיים דאנקן את תקופת השיקום, הוא ישוב לשורות הקבוצה.

מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד, עו"ד שי האוזמן: "הידיעה על פציעתו של דאנקן, אשר נתקבלה לפני ימים אחדים, הכתה אותנו בתדהמה ושיבשה לנו את ההכנות. ג'וש הוא ציר מרכזי מאוד בקבוצה וזה ברור לכולם. מובן מאליו שאנחנו לא מוותרים עליו ומצפים לשובו לפעילות מלאה בנובמבר.

"במקביל, בעיקר הודות לשם הטוב שיצא לקבוצת מכבי אשדוד, עלה בידינו לפעול ולהחתים שחקן איכותי כמו קרייג בראקינס. קרייג הוא שחקן פנים ורסטילי ומוכשר, בעל יד טובה מבחוץ, משחק פנים משובח ואינטליגנציית משחק גבוהה. השילוב של היכולות עם הסייז והאתלטיות של קרייג יתרום לנו רבות. מובן מאליו כי היכולת לצרף שחקן ברמה הזאת נובעת מהשביתה בליגת ה-NBA, שבלעדיה לא ניתן היה להנחית אותו כאן".

במקביל, הודיעה הקבוצה על צירופו של אשדודי נוסף לסגל, גל בן אמי (1.90, בן 18) בוגר קבוצת הנוער לאומית של אליצור אשקלון. אימון הפתיחה של הקבוצה יערך ביום ראשון הקרוב ה-28 לחודש בשעה 12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully