וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי הודחה בשמינית, שלזינגר בסיבוב השני

אכזבה לג'ודוקא שפתחה טוב את אליפות העולם, אבל נכנעה מול היריבה הסלובנית והודחה. גם שלזינגר לא הצליחה להתקדם

יומיים מהוססים עברו על המשלחת הישראלית בג'ודו באליפות העולם שנערכת בצרפת, אבל היום (חמישי) הקרב המשמעותי בין אליס שלזינגר לירדן ג'רבי, שמתחרות על מקום אחד במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, יצא לדרך כשהשתיים נכנסו למעגל התחרויות, אך סיימו אותו מוקדם הרבה יותר מאשר ציפו. ירדן ג'רבי העפילה בקלות לסיבוב השלישי בתחרות (63 ק"ג) ועשתה את זה בצורה משכנעת, אבל נכנעה בשלב הזה. לאחר מכן עלתה אליס שלזינגר על המזרן וצלחה את הקרב הראשון שלה, אבל נעצרה אפילו עוד קודם בסיבוב השני.

ג'רבי פגשה את לורה סאלס לופז מאנדורה והשיגה את האיפון 58 שניות בלבד מתחילת הקרב. עבור ג'רבי מדובר היה בניצחון חלק שאמור היה להעניק לה ביטחון לקראת המשך הקרבות במהלך היום, וכך היא הצליחה לנצח גם את יאנין נאקו האמריקאית. תחילה היא השיגה וזארי בשלב מוקדם של הקרב, וכמעט שלוש דקות לסיומו היא חנקה את יריבתה בדרך להכנעה שסידרה לה מקום בסיבוב השלישי. בקרב השלישי ג'רבי נכנעה לסלובנית אורסקה זולניר אחרי שספגה איפון ונכנעה באיפון באמצע הקרב.

גם אליס שלזינגר איכזבה. הג'ודוקא הבכירה במשקל הזה פגשה את יוהאנה ילינן מפינלנד בסיבוב הראשון, התקשתה להכניע את יריבתה, אבל השיגה את האיפון כשנותרה שנייה לסיום, ועלתה לשלב הבא. מול הילדה דרקסלר האוסטרית הפסידה הישראלית ביוקו סמוך לסיום הקרב, ובכך סיימה את דרכה בתחרות.

כזכור, יום התחרויות השני באליפות העולם לא היה מוצלח עבור המשלחת הישראלית, אחרי ששחר לוי (52 ק"ג) וסוסו פלאלשוילי (73 ק"ג) הודחו כבר בקרבות הראשונים שלהם. הישראלית הפסידה לקום אה אן מקוריאה אחרי שנוצחה באיפון, בעוד פלאלשוילי איכזב נגד טומאש אדאמיץ' בסיבוב השני, אליו העפיל אוטומטית.

(עדכון ראשון: 10:37)

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully