וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול עלתה שלב בגביע הליגה

לואיס סוארס כבש ובישל פעמיים ב-1:3 על אקסטר סיטי. גם אברטון, בלקבורן ובולטון עלו לסיבוב השלישי. ווסטהאם הודחה

בזמן שיתר הקבוצות הגדולות באנגליה ממתינות להגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, ליברפול שלא משחקת העונה באירופה, עלתה הערב (רביעי) לסיבוב השלישי בגביע הליגה עם ניצחון 1:3 על אקסטר סיטי מהליגה השלישית.

לואיס סוארס הבקיע את הראשון לזכות האדומים בדקה ה-23 מבישול של ג'ורדן הנדרסון, שלוש דקות אחרי שראול מיירלש נטש את המשחק בגלל פציעה. החלוץ האורוגוואי בישל בדקה ה-55 למקסי רודריגס ובחלוף שלוש דקות סידר שער גם לאנדי קארול.

היריבה העירונית אברטון עשתה אף היא את העבודה עם 1:3 מול שפילד יונייטד בגודיסון פארק. ריצ'רד קרסוול הפתיע בדקה ה-28 עם שער לזכות האורחים, אבל שלוש דקות לאחר מכן כבש גם שער עצמי. אברטון השלימה את המהפך עם שערים של ויקטור אניצ'בה בדקה ה-37 ומיקל ארטטה הספרדי בדקה ה-42.

גם בלקבורן עלתה לשלב הבא עם 1:3 קל על שפילד וונסדיי מהליגה השלישית. רובן רוצ'ינה, הילד שהגיע מברצלונה באמצע העונה שעברה, כבש צמד תוך שתי דקות (2 ו-3) והסקוטי דייויד גודווילי הוסיף את השלישי של בלקבורן (6) בבליץ מהיר בפתיחה. קלינטון מוריסון צימק (50).

בולטון עבדה יותר קשה, לפני שניצחה 1:2 את מאקלספילד. אמיל סינקלייר הפתיע עם שער לזכות הקבוצה מהליגה הרביעית, אבל טונצ'אי הטורקי השווה בדקה ה-56 ומרטין פטרוב הכריע בדקה ה-73. ווסטהאם הודחה על ידי אלדרשוט, שהפתיעה עם 1:2 באפטון פארק.

דקל קינן וקרדיף כבר עלו לשלב הבא

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully