וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי הוצג במנצ'סטר סיטי: "מרגיש הקלה גדולה"

הקשר השלים את מעברו מארסנל למנצ'סטר סיטי: "ויירה אמר שזה מועדון העתיד". מאטה הוצג בצ'לסי: "מחכה לזכות בתארים"

סמיר נאסרי השלים היום (רביעי) סוף סוף את מעברו מארסנל למנצ'סטר סיטי. הקשר הצרפתי, עליו שילמו התכולים 24 מיליון ליש"ט לפי ההערכות, הגיע לאצטדיון "סיטי אוף מנצ'סטר", שם חתם על החוזה הרשמי, חילק חתימות לאוהדי הקבוצה והעניק ראיון ראשון כשחקן של רוברטו מאנצ'יני.

"זו הקלה גדולה כי זה היה מו"מ ארוך מאוד בין שני המועדונים ועכשיו אני סוף סוף שחקן סיטי", אמר נאסרי, "אני מאושר מאוד. הייתי קצת מתוסכל כי אמרתי לארסן ונגר שאני רוצה לעזוב ונשארתי לכל תקופת ההכנה. זה היה קצת מתסכל. היום זהו יום גדול בשבילי. זו התחלה חדשה ואני מחכה לשחק בקבוצה החדשה שלי.

"אני רואה את אוהדי סיטי, שהם מלאי תשוקה. הם מזכירים לי את אוהדי מארסיי. לארסנל יש אוהדים טובים, אבל הם לא מלאי תשוקה מאז שעברו מהייבורי לאצטדיון האמירויות. לפני שהגעתי לכאן שוחחתי עם גאל קלישי, קולו טורה ופטריק ויירה. היה חשוב לי לקבל עצות משחקנים שונים במועדון, שיודעים את ההבדל בין ארסנל למנצ'סטר סיטי. פטריק אמר שמנצ'סטר סיטי זה המועדון להיות בו כי הוא מועדון העתיד שרוצה לזכות בכל התארים".

מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני הוסיף: "נאסרי הוא שחקן פנטסטי, מפני שיש לו טכניקה ומנטליות מצוינים. הכרתי אותו כשהוא היה במארסיי. עקבתי אחריו כשהייתי באינטר ורצינו לצרף אותו כבר לפני חמש עונות. אני חושב שהוא השתפר מאוד בשנים האחרונות. אני חושב שהוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש".

מאטה: "הצטרפתי למועדון ענק"

שחקן נוסף שהשלים את מעברו לקבוצה אנגלית הוא חואן מאטה, שעבר מוולנסיה לצ'לסי תמורת 29 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש עונות. בכך, הפך מאטה לשחקן הרכש הרביעי לאחר טיבוט קורטואה, רומלו לוקאקו ואוריאול רומיאו. "כבר מההתחלה הייתה לי הרגשה טובה לגבי המעבר לצ'לסי", אמר מאטה, "האימונים כאן היו מצוינים והשחקנים פה הם ברמה הכי גבוהה שיש. ולנסיה הוא מועדון גדול, אבל עזבתי כדי להצטרף למועדון גדול יותר. אני מחכה כבר לזכות בתארים".

מאטה התייחס לשיחה שערך עם מאמן הקבוצה אנדרה וילאש בואש ואמר: "הוא הסביר לי שהוא רוצה להפוך את צ'לסי לקבוצה התקפית, ואמר שאני אהיה חלק גדול בזה. וילאש בואש הוא מאמן שזכה כמעט בכל תואר אפשרי בעונה שעברה ושנינו רוצים מאוד לזכות בתארים. לפי התכנית, אני אמור לשחק באחד האגפים או באמצע. אני אוהב להחזיק בכדור ולהשתמש בו בצורה חכמה. אני שחקן התקפי ומעל הכל אני אוהב לכבוש שערים ולבשל".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully