וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "בטוח שהשחקנים יודעים מה לעשות"

25.8.2011 / 10:10

מאמן מכבי תל אביב דרבן את שחקניו לפני פאו (21:15, ע' 9 ו-ספורט1 HD): "שלא ניכנס לדפי הכמעט". סימאו נזרק מהסגל

מאז ההצגה ביום חמישי עסוקים במכבי תל אביב בדבר אחד - לשדר לשחקנים כי הסיפור במשחק מול פנאתינייקוס עדיין לא גמור, למרות ה-0:3 בבלומפילד. לקראת הגומלין באתונה (חמישי, 21:15, שידור חי בערוץ 9 וספורט1 HD), הצהובים שמים דגש על משחק ההגנה ומקווים להימנע מסנסציה ולהבטיח העפלה היסטורית לשלב הבתים של הליגה האירופית, אחרי שכבר שיחקו בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2004.

"אנחנו ממש לא בטוחים בשלב הבא", אמר המאמן מוטי איוניר במסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק. "בשבילנו שום דבר לא נגמר. אנחנו מאוד שמחים שעשינו תוצאה טובה שמקרבת אותנו למטרה. בלי קשר לתוצאה בישראל, פנאתינייקוס קבוצה מאוד חזקה, בטח בבית שלה. אנחנו יודעים שהם ינסו להבקיע שער מוקדם ומוכנים לזה.

"יש חשיבות גדולה למשחק ההגנה ואני בטוח שהשחקנים יידעו מה לעשות. אין ספק שזה חלום גדול להיות מאמן של מכבי תל אביב בליגה האירופית ומקווה שהחלום יהפוך למציאות. המשחק הזה הוא לא חורץ גורלות, אבל הוא אכן היסטורי. יש הבדל גדול בין כמעט לעשות את זה, לבין באמת להצליח. זה משחק גדול למועדון הזה, עבורי ועבור השחקנים ואנחנו רוצים להיות חתומים על זה שעשינו היסטוריה".

הבלם סאבו פאביצ'ביץ', ששיחק בעבר בליגה היוונית, הוסיף: "פאו מועדון גדול. כולם חושבים שעלינו, אבל אנחנו יודעים ששום דבר לא נגמר. השינוי מהעונה שעברה הוא שאנחנו נראים יותר רציניים ואני מקווה שנמשיך להיראות כמו שראינו עד כה העונה. השנה אנחנו צוחקים ביחד ויותר נהנים וזה דבר מאוד חשוב".

עוד לפני מסיבת העיתונאים שוחח הבעלים מיטש גולדהאר עם שחקניו ואמר להם: "תדאגו לדברים הקטנים במגרש, והדברים הגדולים יסתדרו מעצמם". גם איוניר אסף את השחקנים בסיום האימון ואמר להם: "אנחנו 90 דקות מרגע היסטורי, בואו נעמוד במשימה וניכנס לדפי ההיסטוריה ולא לדפי הכמעט".

בחלק המקצועי נראה כי איוניר יתן קרדיט לאותו הרכב שפתח בנצחון הביתי 0:3 בשבוע שעבר למעט שינוי אחד - האריס מדוניאנין על חשבון מואנס דאבור. שרן ייני צפוי לפתוח כמגן שמאלי למרות שיואב זיו,סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וישוב לסגל. ניבאלדו, שקיבל מנוחה בליגה, ישוב למרכז ההגנה ויפתח לצידו של פאביצ'ביץ'. עומר ורד יפתח בעמדת המגן הימני. במרכז המגרש נראה שרפי דהן ומשה לוגסי יפתחו בקישור האחורי ודור מיכה לפניהם.

בחלק הקדמי נראה שאין התלבטויות כאשר מוסא קונאטה ואלירן עטר צפויים לשתף פעולה יחד בחוד, במטרה לנסות ולהביך שוב את מרכז ההגנה האיטי של היוונים. רוברטו קולאוטי שנמצא בכושר נפלא ונכנס כמחליף נגד היוונים בבלומפילד, צפוי לפתוח יחד עם ברק יצחקי על הספסל והשניים יעניקו לאיוניר אופציות התקפיות רבות למקרה שהצהובים יתקשו בהבקעת שער החוץ הכל כך נחוץ.

רביעיית שופטים איטלקית בראשותו של אנטוניו דאמאטו תנהל את המשחק באצטדיון האולימפי באתונה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני (יואב זיו), רפי דהן, משה לוגסי, האריס מדוניאנין, דור מיכה, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

סימאו נזרק מסגל פאו למשחק

הלחץ בפנאתינייקוס לקראת משחק הגומלין גובר. המאמן ז'סוואלדו פריירה החליט לנפות מהסגל את הקשר האחורי סימאו בעקבות תקרית חריפה באימון יום שני. פריירה העיר לסימאו שביצע תיקול חריף על זקה: "מה אתה עושה? אי אפשר לשמור ככה באימונים". סימאו ענה: "אתה לא יכול לדבר אליי ככה, אתה לא מכבד אותי" ומיד נזרק מהאימון.

מיד לאחר האימון קרא פריירה את הקשר לשיחה, אך זה סירב להתייצב ובתגובה החליט המאמן הוותיק לא לכלול אותו בסגל למשחק, בו תנסה סגנית אלופת יוון למחוק פיגור 3:0 מהמשחק הראשון בישראל.

גם הבלם השבדי מתיאס ביירסמיר לא ישחק בגלל פציעה. גאורגיוס קראגוניס, שלא שיחק במשחק הראשון, ערך אימון חלקי וצפוי להיות כשיר. פריירה מתכנן שוב עם הרכב התקפי שיכלול את סבסטיאן לטו, קווינסי וטושה בחלק הקדמי. השוער אלכסנדרוס צורבאס יפתח ועל פי דיווחים באיטליה הוא מתקרב למעבר לפאלרמו.

הקבוצה היוונית תקווה לנס בסגנון מה שקרה לה במוקדמות ליגת האלופות ב-2009/10, אז הפסידה 3:1 במשחק הראשון מול ספרטה פראג והשיגה 0:3 גדול בגומלין. אגב, הניצחון האחרון של פאו באירופה היה 2:3 על רומא בשלב הנוקאאוט בליגה האירופית באותה עונה ומאז היוונים לא ניצחו 11 משחקים ברציפות במסגרת אירופית.

פריירה דיבר במסיבת העיתונאים: "בתל אביב שיחקנו בלי ביטחון והמחצית השנייה הפתיעה גם אותי. אנחנו עולים כדי לנצח ולהראות שאנחנו מקצוענים. אם לא נעלה לשלב הבתים, האחריות תהיה על כולנו. אני יודע שהאוהדים עצובים וכועסים, אבל אני קורא להם לעודד את הקבוצה".

המגן לוקאס וינטרה הוסיף: "לא זלזלנו במכבי ואני לא יודע למה אנשים אומרים את זה. השאלה היא מה עושים עכשיו. אנחנו חייבים להימנע מהטעויות של המשחקים הקודמים. לשחק כמו שאנחנו יודעים ולהפוך את המצב. זה אפשרי".

הרכב משוער: אלכסנדרוס צורבאס, לוקאס וינטרה, ז'אן אלן בומסונג, סדריק קאנטה, ניקוס ספירופולוס, קוסטס קצוראניס, גאורגיוס קראגוניס, סוטיריס ניניס, סבסטיאן לטו, קווינסי, טושה.

(עדכון ראשון: 24/8 18:48)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully