וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "לא רוצה לחשוב על כלום חוץ מעלייה לבתים"

25.8.2011 / 10:15

מאמן הפועל תל אביב לא מנמיך ציפיות לקראת אקרנאס: "חייבים לשלוט במשחק מהדקה הראשונה" (20:30, ספ' 1)

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב לא רוצה לסיים את העונה האירופית שלה כבר בסוף חודש אוגוסט, בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. כדי לעשות את זה, האדומים יודעים שהם חייבים להתאושש מההפסד המביך 1:0 לאקרנאס מליטא ולנצח אותה בתוצאה גבוהה יותר מחר (חמישי, 20:30, ספורט1) בגומלין בבלומפילד. מחזיקת הגביע, שחזרה לעצמה עם 1:4 על מכבי פתח תקוה בליגת העל ביום שני, מחפשת הופעה רביעית בשלב הבתים של הליגה האירופית/גביע אופ"א, אחרי ההופעות בעונת 2006/7, 2007/8 ו-2009/10.

באדיר: "המשחק הזה חשוב לנו מאוד"

מאמן האדומים דרור קשטן הגיע למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש מול אקרנאס ואמר: "זה משחק חשוב מאוד למועדון וכמובן לכדורגל הישראלי. מן הראוי שקבוצות תיכנסנה למעגל המשחקים של הליגה האירופית והפועל תל אביב צריכה לעשות את זה בגומלין. אני לא רוצה לתאר לעצמי תסריט אחר מאשר לנצח את הקבוצה הליטאית כאן בבית, עם התמיכה הגדולה של הקהל שלנו והדחיפה שלו וכמובן ברצינות ובמחויבות של השחקנים, כמו שראינו מול מכבי פתח תקוה.

"לא בכדי אמרתי שכך אני רוצה לראות את הפועל תל אביב, שצריכה לשחק באותה צורה שאפיינה אותה במשחק האחרון. הקבוצה צריכה להמשיך ולהשתדרג גם ביכולת הכללית. במשחק הקודם הגענו ל-22 מצבי הבקעה ולא כבשנו. זה דבר לא אופייני להפועל תל אביב, לעומת שבעה מצבי הבקעה של הקבוצה היריבה, שהבקיעה ממצב נייח.

"נערכנו ליריבה ונערך גם הפעם, אבל כאן הבית השליטה חייבת להיות של הפועל תל אביב מהדקה הראשונה. כמובן שאם נגיע לכמות מצבי הבקעה כמו במשחק הראשון, על אף שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אני בטוח שנעשה את התוצאה המיוחלת". על יחסי הכוחות אמר המאמן: "אני מסכים בהחלט שהפועל תל אביב פייבוריטית בבית. בעידוד המאסיבי של השחקן ה-12 וביכולת שאני רוצה לראות שתשתפר גם מהמשחק האחרון, אנחנו פייבוריטים וצריכים להעפיל לשלב הבתים".

על היריבה עצמה הוסיף המאמן: "יש הרבה ריספקט לכל יריבה, ואף אחד בדברי לא שמע נימה של זלזול. בדרך הטבע אני מכבד כל קבוצה, אפילו שמקלים ראש בקבוצה כזו או אחרת. בכדורגל ישנם לא פעם הפתעות ואנחנו לא רוצים להיות בצד המופתע. לכן הדגשתי שהמחויבות, השאפתנות, הדחיפה של הקהל, הרצון של השחקנים והמועדון להגיע לשלב הבתים הוא חזק ועוצמתי. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי ב-90 הדקות של המשחק".

וואליד באדיר הוסיף: "המשחק הזה חשוב לנו מאוד למועדון, לאוהדים ולנו השחקנים והמאמנים. חשוב לנו להמשיך במסורת של המועדון בכל שנה. אני מבטיח שיהיה משחק טוב, ומקווה שיגיע הרבה קהל. מקווה שנשיג תוצאה טובה שתעזור לנו לעלות לשלב הבא".

על העובדה כי הקבוצה סובלת מספיגה ממצבים נייחים, אמר הקפטן: "אנחנו עובדים על המצבים הנייחים באימונים, אבל זו לא רק בעיה שלנו אלא של כל הקבוצות בארץ. היריבה שלנו טובה בכדורים הנייחים, ואנחנו נעשה הכל להימנע מהמצבים האלה. נעשה את המקסימום כדי לסגור את הסיפור".

באדיר גם טוען כי הוא חש שהאדומים משתפרים ממשחק למשחק, ואמר: "מה שהיה במשחק הקודם היה משחק אחד, אבל מצד שני נגד מכבי פתח תקוה היה שיפור אדיר. שיחקנו במשחק הזה טוב, אבל נגד אקרנאס אנחנו נשחק עוד יותר טוב ונשיג תוצאה טובה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רועי גורדנה צפוי לפתוח, בן דיין לא יתלבש

בהמשך קיימו האדומים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. מצב הרוח במועדון השתפר מעט אחרי נצחון הליגה 1:4 נגד מכבי פתח תקוה לפני יומיים וכעת מקווים בצוות המקצועי שהשחקנים יביאו את אותה יכולת למגרש גם נגד הליטאים.

הקשר אביחי ידין, שנפצע בגבו במשחק הליגה, עדיין לא כשיר וממילא לא יוכל לשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. צמד המגנים גל שיש ונאעל חוטבא צפויים לקבל קרדיט מהמאמן קשטן, מה שאומר שעמרי קנדה ודדי בן דיין שוב מחוץ להרכב. קנדה יפתח על הספסל בעוד בן דיין לא יתלבש. רועי גורדנה עשוי להחליף את ידין הפצוע ומעבר לכך נראה שההרכב שפתח נגד פתח תקוה בליגה ימשיך.

ראשי מועדון החליטו לארח כ-1,000 בני נוער מאזור הדרום במשחק. תחילה, יתקיימו משחקי ידידות בין קבוצות נוער וילדים של הפועל תל אביב והפועל באר שבע ולאחר מכן יוזמנו כל הילדים לצפות במשחק של הקבוצה הבוגרת מול אקרנאס.

הרכב משוער: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן (מריו פצ'אלקה), גל שיש, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, רועי גורדנה, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אקרנאס מגיעה ל"קרב החשוב של השנה"

אקרנאס, מעודדת מהניצחון במשחק הראשון שלווה גם בניצחון ליגה 1:2 (שער דרמטי בדקה ה-90) על אטלנטאס שקירב אותה לפסגה, רוצה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים ובעיקר בונה על התגמול הכספי בסך מיליון יורו.

למעשה, אף קבוצה ליטאית עדיין לא השתתפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ובאקרנאס טענו כי מדובר "בקרב החשוב של השנה". הבלם מנטאס סמוסיובאס, כובש שער הניצחון לרשת אפולה אדל בשבוע שעבר, הוא איש המפתח של הקבוצה, שתנסה לשמור על שער נקי כדי לחולל הפתעה גדולה.

הרכב משוער אקרנאס: אמיליוס זובאס, דאיניוס גלבצקאס, אנדריוס יוקשאס, מנטאס סמוסיובאס, גיידריוס טומקביצ'יוס, רמונאס רדאביצ'יוס, אורימאס קוצ'יס, אוצ'נה אומה, מאורו אלונסו, אנדריוס וליצ'קה, אדאמה פופאנה.

(עדכון ראשון: 24/8 16:45)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully