וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר ויסלה קרקוב: "לא הייתי מרוצה מהגישה"

מליקסון וחבריו יראו את הצ'מפיונס מהבית, מסקאנט יודע שלא הגיע: "אפואל הייתה טובה יותר". רוסי: "היה לנו קריטי לעלות"

בוויסלה קרקוב לא ידעו נפשם מרוב צער. אלופת פולין הייתה רחוקה שלוש דקות בלבד מהעפלה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג אבל שער נוסף של אאילטון מאפואל ניקוסיה עזר לקפריסאים לנצח 1:3 ובכך למחוק את הפיגור מהמשחק הקודם בפולין 1:0.

מאור מליקסון, דודו ביטון וחברים ייאלצו להסתפק רק בליגה האירופית. מזה 16 שנים אין לפולין נציגה בשלב הבתים של הליגה הטובה בעולם. נשיא המועדון בוגדן באסליי אף הגדיל וסיפר כי השחקנים היו כל כך שבורים בעקבות ההפסד, שחלק גדול מהם פרצו בבכי בחדר ההלבשה.

מנג'ר ויסלה רוברט מסקאנט ההולנדי אמר בסיום: "אפואל הייתה טובה בבירור מאיתנו. לא הייתי מרוצה מהדרך בה שיחקנו ומהגישה של השחקנים. לא שיחקנו כמו שרציתי". על תנאי מזג האוויר אמר: "כמובן שהיה חם, אבל זה לא דבר שהשחקנים לא היו יכולים להתמודד איתו. אנחנו ממש לא יכולים להאשים את מזג האוויר. הקבוצה הטובה ביותר ניצחה ועלתה לליגת האלופות.

"יש לנו הרבה מוטיבציה להצליח בליגה האירופית", הוסיף מסקאנט. "היו לנו חלומות על הצ'מפיונס אבל נסתפק בליגה האירופית, ויש לנו שם אתגר גדול - אנחנו רוצים להוכיח שהכדורגל הפולני צועד קדימה".

גארידו: "הראינו ראש קר ולב חם"

מי שרשמה עוד העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות היא ויאריאל. הצוללת הצהובה, שהישג השיא שלה בצ'מפיונס ליג היה ב-2006 עת הגיעה לשלב חצי הגמר והייתה רחוקה פנדל אחד מהעפלה לגמר, גברה 0:3 על אודנסה הדנית וכך מחקה את הפיגור מההפסד 1:0 במשחק הראשון בדנמרק.

"שיחקנו טוב מאוד, באינטנסיביות", אמר בסיום המשחק חלוצה של הקבוצה, האיטלקי ג'וזפה רוסי, שלמרות שלא עבר לברצלונה אחרי שהיה מחוזר על ידה, ישחק בכל זאת בליגה הטובה בעולם. "אודנסה הציבה אותנו בבעיה אחרי המשחק הראשון. מבחינתנו זה היה משחק קריטי, כי חשוב לנו מאוד להיות בליגת האלופות".

רוסי, שכבש צמד במשחק במהלכה של המחצית השנייה, הוסיף: "שיחקנו בביטחון רב, הנענו את הכדור עם הרבה סבלנות וזה השתלם לנו. אני מאוד שמח על הצמד שכבשתי. החברים שלי סיפקו לי כדורים טובים מאוד".

מאמן ויאריאל חואן קרלוס גארידו אמר בסיום: "הם הראו מחויבות רבה לקבוצה והרבה יצירתיות במשחק שלהם. הצגנו ראש קר ולב חם בשני המשחקים הללו".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully