וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "יש יותר תמיכה בקבוצות מאשר בנבחרת"

מאמן נבחרת ישראל ענה לשאלות אוהדים, דרש מהם לקבוע סדר עדיפויות, הסביר מה קרה בשוויץ והתייחס לטוטו תמוז ואלי זיזוב

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, לואיס פרננדז, ענה הערב (שלישי) לשאלות גולשי אינטרנט בעמוד הפייסבוק של אתר ההאחדות לכדורגל. פרננדז נשאל בעיקר על זימונים ואי זימונים של שחקנים מסויימים, אבל גם ניצל את הבמה כדי להחמיא לעצמו ובעיקר לאוהדי הנבחרת, שלדעתו מזכירים לו את אוהדי אלופת העולם.

"לפני שנה כשהגעתי לנבחרת היינו במקום ה-55 בדירוג פיפ"א, היום אנחנו מדורגים במקום ה-30 וזה כבר שיפור מסוים", אמר המאמן הלאומי והוסיף: "זה מזכיר לי קצת את ספרד, ששנים המועדונים כמו ריאל מדריד, ולנסיה וברצלונה הצליחו באירופה והנבחרת לא הצליחה, כולם היו אוהדים של הקבוצות ולא של הנבחרת. ביום אחד זה השתנה לטובה והיום ספרד זו הנבחרת הטובה בעולם. כשהולכים לאצטדיונים בישראל רואים את כמות האוהדים שיש במשחקים של הפועל ומכבי תל אביב או מכבי חיפה ורואים שיש יותר תמיכה בקבוצות מאשר בנבחרת, כמו שהיה בספרד אז. אני מקווה שזה ישתנה יום אחד. כבר עכשיו אנחנו רואים שינוי ושהקהל מאחורינו, ואני רוצה שזה יימשך ככה".

על הטענות לאי זימונים של שחקנים מסויימים ובעיקר של טוטו תמוז אמר פרננדז: "התפקיד של המאמן זה לדעת לקבל החלטות ולטעות כמה שפחות. כמובן שיש כאלה שמרוצים יותר ופחות מההחלטות שלי, אבל העבודה שלי כמאמן היא לבחור את השחקנים ואני רואה שהרצון של השחקנים הישראלים הולך וגדל וכולם רוצים היום להיות חלק מהנבחרת הזאת, לשחק בה ולנצח איתה". על טוטו תמוז אמר המאמן: "מבחינה התקפית יש מבחר גדול של שחקנים טובים והרבה אפשרויות שעומדות לפניי. ארבייטמן, אלירן עטר, טוטו תמוז, תומר חמד, אליניב ברדה, בן שהר ואיתי שכטר - כולם שחקנים מוכשרים מאוד, ואני צריך לבחור כל פעם את הנכונים ביותר עבורי. טוטו תמוז, כמו אלירן עטר, הוא שחקן מצויין שמגיעה לו הזדמנות בנבחרת. כרגע התחרות קשה מאוד בחלק הקדמי".

פרננדז התייחס גם לשחקנים הצעירים של מכבי תל אביב, שזוכים לקרדיט מהמאמן מוטי איוניר ואמר: "השחקנים האלה צריכים עוד להתבגר ולהתקדם, אבל אני מאוד מרוצה ששחקנים צעירים מקבלים דקות. הם צריכים לקחת את הזמן ולהתקדם לאט לאט. בכל מקרה אנחנו עוקבים אחרי כולם וגם את הכשרון של אלי זיזוב גיליתי רק השנה, כך שהכל פתוח".

פרננדז נשאל מדוע לא הופיע למסיבת העיתונאים לפני משחק הידידות נגד חוף השנהב שהתקיים בשוויץ ואמר: "לפני האימון העיתונאים ביקשו לשלוח שני שחקנים לראיון, וקיבלתי את הבקשה שלהם. לאחר האימון העיתונאים נכנסו לאזור השחקנים, למרות שביקשתי מהם לא להיכנס לאזור. אני כיבדתי את הבקשה שלהם והם לא כיבדו את שלי, ניסו לעשות דברים מאחורי הגב שלי ולהסתיר דברים וזה לא מצא חן בעיניי. אני רגיל לעבוד כמו מקצוען, כך עבדתי כל הקריירה שלי בספרד ובצרפת, והסיבה שלא הגעת למסיבת עיתונאים היא כי רציתי להראות להם שאני לא מרוצה ולא מוכן לעבוד בצורה כזו".

על עתידו בישראל אחרי הקמפיין הנוכחי של הנבחרת אמר פרננדז: "בינתיים אני לא חושב על זה, אני מתרכז וממוקד בהכנה למשחקים הקרובים ובניית הסגל".

לסיכום, פרננדז התייחס למשימות הקרובות של נבחרת ישראל בחודש ספטמבר ואמר: "אני מודע לזה שהרבה אנשים תומכים בנבחרת ותומכים בי ואני מאוד מעריך את זה. אני מרגיש את זה כשאני הולך ברחוב ואני מודה לאנשים שתומכים בנו. אני מקווה לעמוד בציפיות, כמובן שאולי המקום ה-1 בבית יהיה קצת קשה להשגה, אבל אני מאמין שעם ניצחון על יוון ותוצאה טובה נגד קרואטיה נוכל להשיג את המקום השני. אני מקווה שלא נאכזב את הקהל ושנגד יוון כולם יהיו מאחורי הנבחרת ויעזרו לנו לנצח".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully