וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "העברת כחלון לקרקוביה על סף פיצוץ"

23.8.2011 / 20:14

דודו דהאן טען שהפולנים חזרו בהם מהסיכום ודרשו הפחתה בשכר. הנשיא פיליפיאק עוקץ: "אין הוכחה שמדובר בשחקן גדול"

עסקת העברתו של תמיר כחלון לקרקוביה הפולנית נמצאת על סף פיצוץ, כך מדווחת רשת הטלוויזיה בקרקוב. הסיבה: מחלוקת של הרגע האחרון לגבי שכרו של השחקן. בקרקוביה טוענים כי כחלון העלה בצורה מוגזמת את דרישותיו לאחר שכבור הושג סיכום, ואילו סוכנו של השחקן דודו דהאן טוען כי הקבוצה היא זו שחזרה בה מהסכומים וביקשה להפחית את השער. השחקן, שהיה אמור לחתום היום בקבוצה, ככל הנראה כבר לא יגיע אליה.

כזכור, כחלון יצא כבר לפני כשבועיים על מנת לחתום בשורות היריבה העירונית של ויסלה קרקוב. הוא עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, תנאיו הכספיים נסגרו והוא חיכה לסיכום בין קרקוביה למכבי תל אביב כשבמקביל, כבר הוגשה בקשה לסדר לו ויזת עבודה.

בקרקוביה היו מוכנים רק לעסקת השאלה עם אופציה לרכישה וסירבו לרכוש את השחקן. בפולין דווח כי מכבי תל אביב חזרה בה מסיכום ראשוני על דמי ההשאלה ודרשה למכור, אך בסופו של דבר הסכימה להשאיל את השחקן לעונה אחת.

"מכבי לא רוצה את השחקן, הוא לא הצליח בבלגיה ואני לא מבין למה צריך לשלם עליו כל כך הרבה כסף", אמר נשיא קרקוביה יאנוש פיליפיאק והוסיף עקיצה חדה לעבר השחקן וסוכנו דודו דהאן: "אין שום הצדקה לסכומים שהשחקן דורש. אני גם לא אוהב את הלחץ שהסוכן שלו מפעיל עליי דרך התקשורת. אין שום הוכחה שמדובר בשחקן כל כך גדול".

ראוי לציין כי מאמן הקבוצה, יורי שטאלוב, היה מאוד מעוניין בכחלון מבחינה מקצועית וגם האוהדים חיכו שיצטרף לסגל. קרקוביה פתחה את העונה בצורה איומה והשיגה נקודה אחת מארבעה משחקים ובקבוצה משוועים לחיזוק. לכחלון, אגב, חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully