וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון יצא לחתום בקרקוביה

9.8.2011 / 12:40

נהירת הליגיונרים ממשיכה: קשר מכבי תל אביב שנבחן הקיץ במדי לגיה ורשה, המריא לפולין והוא צפוי להצטרף ליריבה העירונית של ויסלה

קשר מכבי תל אביב, תמיר כחלון (23), המריא לפולין והוא צפוי להצטרף לקבוצת קרקוביה, היריבה העירונית של ויסלה קרקוב. השחקן צפוי לפתוח במגעים עם הקבוצה עם הגעתו לפולין. ראוי להדגיש כי כחלון נמצא תחת חוזה במכבי תל אביב, שצפויה לדרוש תמורתו 300-400 אלף יורו.

כזכור, מוקדם יותר הקיץ נבחן כחלון במדי לגיה ורשה ואף הרשים את המאמן מאצ'יי סקורזה כשכבש ב-1:1 במשחק ידידות מול הופנהיים הגרמנית, אך העסקה נפלה מסיבות כלכליות ולגיה החתימה את משה אוחיון, שהינו שחקן חופשי. כעת, כחלון שהעדיף לא לשחק בישראל, קרוב למעבר לליגה הפולנית.

אם כחלון אכן יחתום בקרקוביה, הוא יהיה הישראלי החמישי בפולין אחרי מאור מליקסון ודודו ביטון (ויסלה), עידן שריקי (גורניק זאבז'ה) ואוחיון. קרקוביה נאבקה אשתקד בתחתית וסיימה במקום ה-14. את העונה הנוכחית היא פתחה עם שני הפסדים משני משחקים. כמו כן, הקבוצה בחנה במהלך הקיץ את החלוץ הישראלי גיל בלומנשטיין, אך החליטה לא לצרפו. אגב, אוהדיה השרופים של הקבוצה מכונים "הכנופיה היהודית".

כחלון (23) ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב בעונת 2006/07. את שתי העונות הבאות הוא העביר כמושאל בבני יהודה, ולאחר ששב לקבוצת נעוריו הוא הושאל באמצע העונה שעברה לשרלרואה. בקבוצה הבלגית שירדה לליגת המשנה פתח 10 פעמים בהרכב, והספיק להבקיע ארבעה שערים.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully