וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'יוולי: ישראל סיימה במקום הרביעי באליפות אירופה

הקבוצה שבה משחקים ליאור באום ואמיר זוהר נכנעה לאיטליה בחצי הגמר. באום: "הרגשנו שזה בידיים שלנו, היינו בטירוף"

סגנית אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי, קבוצת טרייד מוביל של אמיר זוהר וליאור באום, העפילה לפיינל פור בסבב אליפות אירופה היוקרתי בפורטוגל וסיימה במקום הרביעי. הקבוצה דורגה במקום הרביעי בטורניר שהתקיים בפורטו. מדובר בהישג המשמעותי ביותר של קבוצת פוצ'יוולי ישראלית.

הקבוצה ניצחה ברבע הגמר הגמר את המדורגת ראשונה בסבב, אלופת ספרד. זוהר ובאום הפסידו את המערכה הראשונה מול הספרדים וכשהיה ניראה שהמערכה השנייה גם כמעט הולכת לאיבוד, הצמד הישראלי לקח פסק זמן במשחק ובשובו למגרש הוא הפך לבלתי עציר. הספרדים הפסידו לישראל בשלוש מערכות צמודות.

בחצי הגמר פגשו זוהר ובאום את איטליה. הצמד הישראלי ניצח את המערכה הראשונה (10:18), המערכה היחידה שהפסידו האיטלקים בטורניר כולו. רק מתיחת שריר חזקה של ליאור באום במהלך המערכה השנייה נתנה לאיטלקים את היכולת לחזור ולנצח את המשחק. האיטלקים זכו באליפות הסבב לאחר ניצחון על הנבחרת הפורטוגלית בשתי מערכות. הנבחרת הישראלית הפסידה גם בקרב על המקום השלישי וסיימה במקום הרביעי.

ליאור באום אמר עם נחיתתו בבוקר: "הרגשנו שזה בידיים שלנו, היינו בטירוף על המגרש. אלמלא המתיחה, היינו עוברים גם את האיטלקים ומי יודע אולי גם זוכים באליפות הסבב. אנחנו לא מאוכזבים כי הגענו כאנדרדוג לטורניר עם הרבה פחות ניסיון משאר הנבחרות. נלחמנו באמת באריות היבשת ועשינו מה שאפילו אנחנו לא ציפינו טרם נסיעתנו".

אמיר זוהר הוסיף: "אנחנו מאושרים מההישג, עכשיו מסתכלים על ישראל מזוית אחרת, אנחנו על המפה עם הגדולות שבנבחרות הפוצ'יוולי של אירופה, אני בטוח שבטורניר הסבב הבא נעלה ונתקדם עוד שלב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully