וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני לא עוזב את ריאל מדריד. אין מצב!"

ז'וזה מוריניו מכחיש את הדיווחים על עזיבתו, והוסיף: "מתנצל על ההתנהגות שלי בפני האוהדים, אני פשוט לא מצליח להיות צבוע"

ז'וזה מוריניו פרסם היום (שלישי) הודעה רשמית בעקבות השמועות בספרד על עזיבתו את ריאל מדריד. התקשורת הספרדית טענה במהלך היום כי מוריניו מאוכזב מחוסר הגיבוי שקיבל מהנהלת הקבוצה אחרי אירועי הסופר קופה הסוערים ומתכנן לעזוב, אך הפורטוגלי הכחיש הכל בתוקף.

"רק אלה שלא מכירים אותי יכולים לחלום, להמציא או להאמין שאני עשוי לעזוב את ריאל מדריד בשלב כזה", אמר המאמן, "אני סבור שהרבה מאוד אנשים הופתעו מאיכות הכדורגל שהציגה ריאל במשחקי קדם העונה, ועבורם אלו יהיו חדשות מפתיעות לגלות שאני עוזב. אין מצב!

"יש לי נשיא מצוין, אינטליגנט מאוד, ויש לי עמו יחסים מצוינים. יש לי גם מנהל מקצועי שעובד עבור המועדון 24 שעות ביממה, כך שהמוטיבציה שלי כמדרידיסימו היא אפילו גדולה יותר מכאלה שרק מעמידים פנים. אין סיכוי שאני עוזב. אין סיכוי!

"אני גם רוצה להתנצל בפני אוהדי הקבוצה, ורק בפניהם, על הגישה שלי במשחק הקודם. יש אנשים שקצת יותר מורגלים ממני בצביעות של הכדורגל, והם מצליחים להעמיד פנים ולדבר בלחישות בחדרי חדרים. אני לא מצליח ללמוד להיות צבוע, ואני גם לא רוצה להיות. ברכות לכולכם, נתראה בברנבאו".

כאמור, הבוקר התפרסמו ידיעות ברחבי אירופה לפיהן המאמן הפורטוגלי מעוניין לעזוב את הקבוצה, בין היתר בשל אירועי הסופר קאפ הספרדי והריב שלו עם עוזר המאמן של ברצלונה, טיטו וילאנובה. מוריניו זכה לעליהום גדול מצד התקשורת הספרדית והעולמית ואפילו בעיתוני מדריד הוא אינו מוגן יותר.

בתגובה לידיעות, מיהרו בהנהלת ריאל מדריד לפרסם הכחשה גורפת, אך את החותמת הסופית, לפחות בינתיים, על הישארותו של מוריניו אצל הבלאנקוס, נתן דווקא הסוכן שלו, אלאדיו פאראמס.

הסוכן טען, שימו לב, שאלמוני משתמש במכשיר סלולארי ישן שלו, שאינו נמצא ברשותו למעלה משנה, כדי להעביר את אותן שמועות לכתבי הספורט ביבשת. בהחלט הכחשה מעניינת, אבל כנראה שכדאי להמשיך לעקוב אחרי הסיפור המעניין הזה.

בינתיים, מוריניו מסתבך בחזית אחרת, כשההתאחדות הספרדית הודיעה היום שתנקוט באמצעים נגדו, בשל אותה תקרית מדוברת עם וילאנובה. מוריניו טרם הגיב להאשמות אלו.

עדכון ראשון: 16:52

מוריניו באובססיה על ברצלונה, והיא מוציאה אותו מדעתו

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully