וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - רמת השרון: "לא מצב אידיאלי לשחק כדורגל"

22.8.2011 / 21:28

דוד רביבו מוטרד מהמצב הביטחוני, גם זפרן לא מתלהב: "למה אי אפשר היה לדחות את המשחק?". בוז'יץ' צפוי לעזוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ועירוני רמת השרון מעולם לא נפגשו במסגרת ליגה, ויהיה זה משחק ראשון ביניהן.

* דוד רביבו (34) הוא המבוגר בין שחקני אשדוד, בעוד שגדי קינדה בן ה-16 וחצי שעלה העונה מקבוצת הנוער הוא צעיר השחקנים בסגל.

* את העונה שעברה פתחה אשדוד גם כן מול עולה חדשה, זו הייתה הפועל עכו. האשדודים ניצחו בחוץ 1:2 ופתחו ברגל ימין את העונה.

* רמת השרון, לעומת זאת, פתחה את העונה שעברה ב-0:0 נגד הפועל ראשון לציון.

* רמת השרון תערוך בכורה היסטורית בליגת העל.

* שמונה משחקני ההרכב של רמת השרון שיחקו בעונה שעברה בלאומית.

* חלוץ רמת השרון אורן ניסים שיחק בעבר פעמיים כחצי עונה במדי מ.ס אשדוד.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

שחקני מ.ס.אשדוד נאלצו להמשיך בשגרת האימונים כרגיל על רקע המצב הבטחוני והתאמנו באצטדיון העירוני, כאשר ראשי הקבוצה נמצאים בקשר רציף עם אנשי פיקוד העורף שבשלב זה מאשרים את קיומו של המשחק והכריזו על חזרה לשגרה מלאה. ביממה הקרובה וגם ברביעי בבוקר יתקיימו הערכות מצב נוספות. ההנהלה קבעה מחירים מוזלים לקראת המשחק, כאשר כרטיס למבוגר יעלה 40 שקלים, נוער וחיילים ישלמו 20 שקלים בלבד.

בחלק המקצועי ממשיכים בקבוצה בחיפושים אחר קשר אחורי וחלוץ זר כדי לחזק את הקבוצה. מי שצפוי לעזוב הוא הסרבי מרקו בוזיץ' שלא מרשים עד כה ולא השתלב. למרות החיפושים בפגרה, טרם צורף חלוץ זר שימלא את מקומם של עידן שריקי ודמיטאר מקרייב. דוד רביבו, שחזר הקיץ לקבוצה, סיפר: "יש לנו קבוצה צעירה מאוד, אחת הסיבות שחזרתי הביתה לאשדוד הייתה כדי לקחת את האחריות על הקבוצה. יש לנו שחקנים נפלאים ואני מאמין שאם נתחזק בשחקן או שניים תהיה לנו קבוצה יוצאת מן הכלל".

רביבו התייחס גם למצב הבטחוני בעיר והוסיף: "המצב נרגע קצת בעיר, נצטרך לדעת לעשות את הסוויץ' בראש ונבוא מוכנים למשחק שפותח את הליגה מבחינתנו. זה לא המצב האידיאלי אבל נצטרך לעשות את כל המאמצים כדי להגיע מוכנים". על היריבה אמר: "מדובר בקבוצה שיש לה שחקנים טובים, היא עלתה העונה לליגת העל ותרצה להוכיח את עצמה כבר במשחק הראשון שלה בליגת העל. אנחנו מכירים את כל הנסיבות ולא נקל ראש ביריב אבל אני חושב שבבית שלנו אנחנו צריכים לנצח".

עירוני רמת השרון:

בקבוצה לא התכוננו לשחק השבוע והיו משוכנעים שהמשחק יידחה לפחות לשבוע הבא. המאמן מוזי זפרן אפילו יצא בפומבי נגד ההחלטה ואמר: "אני לא מבין את מי שצריך לקבל את ההחלטות האלה. בספרד דוחים מחזור בשבוע אז אצלנו אי אפשר? גם ככה יש פגרת נבחרת וכמעט אף אחד משחקני שתי הקבוצות לא נמצא שם, אז מה הבעיה? יש משהו ששווה את הסיכון הזה? אני לא מבין את זה".

המאמן ביקש משחקניו באימון לא לחכות לאשדוד מאחור ולהיות כמה שיותר דומיננטיים ולהניע את הכדור. למרות הבשורות המשמחות יחסית בנוגע לאלן מסודי והחתמתו של רומולו, ברמת השרון עדיין לא יכולים לשתף את השניים והתקפת הקבוצה עדיין תהיה מבוססת על ברוך דגו, אוסקר גררו ואורן ניסים. מעבר לכך זה, מי שצפוי להצטרף לקבוצה הוא תומר סוויסה, שהבעלים מאיר יצחקי כבר הגיע להבנות עם קרית שמונה על תנאי השאלתו והשחקן צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

מרציאנו הצעיר (22) פותח את העונה הזו כשוערה הראשון של הקבוצה והרבה אחריות מוטלת על כתפיו. עמדת השוער היא עמדת מפתח בכל קבוצה, לא כל שכן בקבוצה בעלת סגל צעיר שאמורה, לפחות על פי תחזית פתיחת העונה, להיאבק בחלק התחתון של הטבלה. מדובר בעונת מבחן עבור מרציאנו, ואם הוא יעבור את המבחן בשלום, זה יעזור מאוד לאשדוד לעבור את העונה בצורה טובה.

עירוני רמת השרון: גל ניר

השוער חוזר לליגת העל בה היה עד כה בעיקר מחליף במכבי תל אביב ומכבי נתניה. הרבה סימני שאלה היו האם הוא ראוי לחולצת ההרכב בליגת העל. ברביעי, זאת ההזדמנות הראשונה שלו להוכיח את עצמו ואולי גם להתחיל ולהרים את הקריירה שלא התרוממה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, יא יא פטי, אדיר טובול (אורי מגבו), ניר ביטון, רחמים צ'קול, בן בוטבול (עידן שדה), דוד רביבו, משה בן לולו, רודג'רס קולה.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, אבי סופר, עמיר נוסבאום, בן מלכה, גל בראל, יוסי אופיר, ברוך דגו, אוסקר גררו, אורן ניסים.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט
רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully