וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "יש שחקנים שמלכלכים על המועדון והמאמן"

קשר הפועל תל אביב לא אוהב את מה שחבריו לקבוצה אומרים בתקשורת. קינג אוסנגה הניגרי צפוי לנחות השבוע למבחנים

בהפועל תל אביב מרוצים אחרי ה-1:4 הקליל אתמול (שני) על מכבי פתח תקוה, שאולי ימשוך אותם קדימה למשחק איכותי וטוב יותר בגומלין הליגה האירופית מול אקרנאס הליטאית ביום חמישי הקרוב.

קשר הקבוצה שי אבוטבול, התייחס לנושא שמטריד ככל הנראה הרבה שחקנים בהפועל, ההדלפות לתקשורת: "דברים לא טובים קרו במועדון בתקופה האחרונה. בכל מקום יש שחקנים שמוציאים דברים אבל מפה ועד ללכלך על שחקנים אחרים, ללכלך על המועדון והמאמן, זה לא מקובל ולא יפה. אני נמצא עם השחקנים האלה בחדר ההלבשה יותר מאשר שאני נמצא עם אשתי. מן הסתם אני מכבד אותם ואוהב אותם ואני מצפה שהם יעשו אותו הדבר".

אבוטבול העביר גם מסר לאוהדי הקבוצה: "אני רוצה להעביר מסר לאוהדים שיבואו למשחק בחמישי ויעודדו אותנו כי אנחנו צריכים אותם. זה משחק מאוד חשוב למועדון ולשחקנים, להמשך ההשתתפות שלנו באירופה וגם גם להמשך הליגה. בעזרת השם אני מאמין שנעלה לשלב הבתים".

רועי גורדנה, שנכנס אתמול במקומו של אביחי ידין שנפצע והוחלף, אמר: "השגנו ניצחון חשוב, 3 נקודות, כל הקבוצה עבדה קשה ביחד. לאט לאט נתחבר יותר ונהיה קבוצה טוב יותר. חשוב מאוד לכל שחקן לקבל דקות משחק, זה עוזר לביטחון וליכולת. הבמה בהפועל היא הרבה יותר גדולה מזו שהייתה לי בפתח תקוה, ואני מקווה להמשיך לקבל את הקרדיט".

גורדנה הוסיף: "יש מאיתנו הרבה ציפיות. הרבה אנשים רוצים לראות את הפועל מצליחה והרבה אנשים רוצים לראות אותנו נכשלים. התקשורת אוהבת לזלזל ביכולת של הקבוצות בחו"ל. הליטאים ברמה של קבוצת תחתית? בסדר, לא נראינו שם טוב והחמצנו הרבה אבל אני מקווה שבחמישי ננצח את המשחק ונעלה לבתים. נאבק השנה על כל התארים".

הקשר הניגרי קינג אוסנגה (20) צפוי לנחות השבוע למבחנים אחרי שראשי הקבוצה הצליחו להסדיר לו אשרת כניסה לישראל. מי שהמליץ על אוסנגה הוא הקשר שכבר חתום בקבוצה נוסא איגייבור.

(עדכון ראשון: 11:19)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully